Massive

Dacht ik eerst ook, maar dit is de reactie van gietjo:

Oe, nu je het zegt. Was me eigenlijk nog helemaal niet opgevallen. Het kan ook geen andere cake zijn wat had ze in serie gezet. Heb ff fotootje van de setup bekeken en daar staan ook echt 2 massive's.

Hopelijk heeft verder niemand het gehad en betreft het hier 1 of 2 maandagochtend exemplaren...???

ik vond hem niet slecht maar hij staat ook weer niet op me lijst van aankomend jaar had er toch meer van verwachte

1.36 min

ik vond hem niet slecht maar hij staat ook weer niet op me lijst van aankomend jaar had er toch meer van verwachte

1.36 min

Ik vind het echt een mooie pot voor de prijs, iets minder blink maar voor de rest zie ik niet wat hem minder maakt dan de productvideo.

Hoe presteert deze t.o.v. de Imperial Blink (Broefkhoff)? Dat was namelijk de mooiste blinkercake die ik ooit heb gezien (2013-14 versie). Heb nu deze besteld met een leuke korting!

Vandaag 2x besteld bij steenbergen voor 22,50 per stuk.
Ik ben heel erg benieuwd hoe hij in de straat is kan niet tegenvallen lijkt me:D

Nou je het zegt. Dat is nog best een lastige keuze :frusty: Voordeel vind ik wel dat de Massive bij elk shot een mine heeft.

Daar denkt iedereen anders over denk ik. Ik vind die mine bijzonder storend, het maakt het een rommelig geheel. Bij de Color Change is het een mooi rond effect zonder mine.

Klopt ook, het is ook mijn persoonlijke mening :) En daar komt nog bij dat ik de Color change niet int echt heb gezien dus beoordeel die ook nog is op basis van filmpjes

Back
Bovenaan