Massive

mischien vanaaf zena delft als het door gaat de demo.
Vorig jaar werden de nieuwe burnit producten geschoten.
Dus denk hoop dit jaar deze ook.

Wat mij betreft één van de beste nieuwkomers dit jaar,wat een heerlijke bak en een mooie prijs. Volgende week aanschouwen op de show van Huisman Vuurwerk.

Staat ook op mijn lijst! Goed filmpje, wat mij betreft kan dit geen miskoop zijn. Verslag (en hopelijk filmpje) volgen.

Vandaag besteld met een aantal andere interessante, prijsbewuste Burn It artikelen! Ik ben benieuwd hoe deze in het echt gaat presteren!

Wat een gruwelijke bak. Prachtige blinkers voor 25 euro, mooie kleuren en grote effecten. Zeer, zeer goed!

Deze staat alvast weer genoteerd voor volgend jaar. Grote boeketten heldere kleuren en prachtige blinkers!

Beste blinker cake van Nederland! Boeketten zijn groot, vol en blijven lang hangen! Zou hier wel een cakebox van willen zien met een rustige opbouw en lekker snel einde.

Ben zeer tevreden over Zena! Wat je op de China films ziet krijg je 9 van de 10 keer ook zo thuis.

Geen spijt van dat ik ehm heb gekocht voor 25 euro! Super blinkers, grote boeketten, super burst! Evenals de super 500 vond ik de Burn It producten interessant qua prijs kwaliteit!!

Ik heb hier behoorlijk van staan genieten vannacht: heerlijke blinkers, grote boeketten, flinke burst en heldere kleuren. Ook het lanceergeluid vond ik behoorlijk hard. Aanrader dit!

Wat was ik blij dat ik drie van deze jongens had. Echt een prachtige bak met mooie grote boeketten en blinkers die lang bleven hangen! Volgend jaar zeker weer!

Prachtige cake, mooie heldere kleuren. Als de prijs hetzelfde blijft is die er volgend jaar weer bij

Komt er volgend jaar zeker weer in, toch wel één van de toppers die ik vannacht heb geschoten. Prachtige blink mines en m'n favoriete effect; multicolour peony.

Back
Bovenaan