Massive

wel goed om te vermelden dat je wat je ziet wel ff moet delen door 4. Ik blijf het lastig vinden om het goed te beoordelen op deze manier. Het ziet er zeker wel goed uit, hoop dat ik deze op een demo te zien kan krijgen.
greetzz

in het eerste filmpje, die in de startpost word die alleen geschoten en krijg je misschien een beter beeld.
ik zelf vind het voor deze prijs het proberen waard.

wel goed om te vermelden dat je wat je ziet wel ff moet delen door 4. Ik blijf het lastig vinden om het goed te beoordelen op deze manier. Het ziet er zeker wel goed uit, hoop dat ik deze op een demo te zien kan krijgen.
greetzz

Met die rook zie je op het filmpje sowieso niet zoveel. Op de Trophy was wel te zien dat de boeketten gigantisch waren en de blinkers lang bleven hangen.

Voor 25,- met 500 gram kruit echt een topper.

Prachtig ding dit, hopelijk is de uiteindelijke productie van dezelfde kwaliteit, dan is dit wat mij betreft een must have! Dikke volle boeketten met blinker en kleur, genieten!

Ik ben toch zwaar aan het overwegen om deze brute cake 4 x te bestellen om zelf een blokje te maken.
Op een niet nader te noemen manier ervoor zorgen dat de 4 eindsalvos zich op magische wijze verplaatsen naar de laatste 20 schoten van het zelffabrikaat en je hebt het beste blokje van nl omgetoverd in de beste cakebox van nl :)

Ook zie ik er potentie in voor zena om hier volgend jaar een 25 schots waaier van op de markt te brengen.
Lijkt me fenomenaal om een spreidwijdte van 40 meter met blinkers vol te hebben.

één van de mooiste cakes die ik dit jaar voorbij heb zien komen! Zit te denken om een karton aan te schaffen.

Ik ben toch zwaar aan het overwegen om deze brute cake 4 x te bestellen om zelf een blokje te maken.
Op een niet nader te noemen manier ervoor zorgen dat de 4 eindsalvos zich op magische wijze verplaatsen naar de laatste 20 schoten van het zelffabrikaat en je hebt het beste blokje van nl omgetoverd in de beste cakebox van nl :)

Ook zie ik er potentie in voor zena om hier volgend jaar een 25 schots waaier van op de markt te brengen.
Lijkt me fenomenaal om een spreidwijdte van 40 meter met blinkers vol te hebben.

Een waaier lijkt me echt geweldig!

Ben eigenlijk nog wel benieuwd naar een demo filmpje van een tegelijk. Maar hij staat op mijn lijstje !

Back
Bovenaan