Massive

maxwell96

VWC lid
Artikelnummer: 2554
Artikelnaam: Massive
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: De Massive is de nieuwste 500 grams cake met 25 schoten van Burn It. Maximaal gevuld voor maximale effecten. De effecten die deze grote jongen schiet, zijn de dikste multicolour boeketten met zilveren blinkers die je ooit hebt gezien. Prachtig heldere kleuren en een lucht vol met blinkers. Een ware Burn it topper, mogelijk gemaakt door Zena Vuurwerk.
Karton inhoud: 6
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 32,00
Internetprijs: € 30,00

Massive.png

Demo 2020:

Demo 2019:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een lekker ding! Had alleen iets meer kleur in gemogen. Zoals White strobe with purple,lemon,yellow stars. White strobe with aqua blue,orange,pink stars,om maar iets te noemen. Maar zoals hij is,meer dan de moeite waard. Hou erg van strobe met kleurtjes. Deze komt op de lijst.

Ik vind er voldoende kleuren in zitten, zeker omdat er zoveel verschillenden kleuren uit één bombette komen. Deze wil ik er zeker bij voor aanstaand oud en nieuw :)

Deze deed het gister erg goed op de demo in Bree, komt zeker op de lijst alleen nog ff kijken 1 of 2 keer :P

Geweldige blinkers, overweldigend helder en ze blijven lang hangen...
Misschien toch maar iets weghalen en deze ervoor in de plaats gooien ;)

prachtig op de demo idd! Heerlijk grote blinkerboeketten en die kleuren erin maken hem helemaal af! NEt weer anders dan anders. Toppertje dit!

Dit is 1 van de cakes die me is bijgebleven van de demo. Mooie blinkers met dikke beuken. Kwa burst kwam deze het dichts bij de Belgische cakes,want die hadden me toch een lekkere burst.

hoe laat was deze dan vooraan hoorde ik niets welke cake er wert geschoten

Hoe laat precies weet ik niet maar een beetje aan het einde, ik stond in het midden en kon goed horen wanneer wat werd geschoten. Op het filmpje hieronder begint hij volgens mij bij 10:12 min.

Vond dit een geweldige cake.
Mooie grote blinkerboeketten die vrij lang branden.
Ook de prijs is prima te doen, deze wil ik er zeker bij hebben.

wel goed om te vermelden dat je wat je ziet wel ff moet delen door 4. Ik blijf het lastig vinden om het goed te beoordelen op deze manier. Het ziet er zeker wel goed uit, hoop dat ik deze op een demo te zien kan krijgen.
greetzz

Back
Bovenaan