Mairo Gold

Een bijzonder sierlijke cake, zelden zulke felle parels gezien. Een van de mooiste cakes van NL en dat mag ook wel voor die prijs. Verwerkt in een goudprojectje alleen na de 1e cake stopte hij ermee, toen maar midden in aangestoken waardoor het een gouden rommeltje werd en deze helaas ook niet mooi stand alone op film staat.

Vanaf ong 0:27

20231229_180841.jpg

20231229_180902.jpg

Ik zit hier een beetje naar te kijken en man tis wel een mooi ding zeg.
Maar...
Hij gaat veel en veel te snel en een beetje aan de prijs. Laat hem toch staan...

Vindt het een zeer mooie cake!

Denk alleen wel, dat ze de volgende keer beter nuchter kunnen zijn als ze er een prijskaartje aan plakken

Prachtige cake, gek van die kleuren zie hem nu in NL voor 35 staan en begin toch te twijfelen om te halen...

Hij is mooi, maaaaaar zo snel. Was mooier geweest als die langzaam ging. Hopelijk in een nieuwe batch
Precies dat. Daarom hap ik nog niet toe. Als de nieuwe batch langzamer schiet is dit voor volgend jaar een zekerheidje voor deze prijs. Het snelle tempo vind ik echt afbreuk doen aan deze exclusieve cake. Hier moet je gewoon lang van kunnen genieten, schot voor schot.

Precies dat. Daarom hap ik nog niet toe. Als de nieuwe batch langzamer schiet is dit voor volgend jaar een zekerheidje voor deze prijs. Het snelle tempo vind ik echt afbreuk doen aan deze exclusieve cake. Hier moet je gewoon lang van kunnen genieten, schot voor schot.

100%, schot voor schot, meetellen, heerlijk

Na lang wel / niet in het winkelmandje, ben ik nu toch overstag gegaan in de weekactie. Het is wel een cake die er tussen uitspringt en zorgt voor een diversere collectie!

Ik zag in de productfilm al dat ie rap was, hoopte dat ie in de straat net wat rustiger ging maar niet het geval. Zonde, want hij is echt mooi in de effecten met erg felle kleuren. Het sierlijke wat de Marïo gold zou kunnen hebben wordt zo teniet gedaan. Daarnaast een te dure cake, maar goed wilde hem 1x hebben voor in de straat. Helaas ook een druppel op de lens, zo'n mooi weer was het niet afgelopen oud&nieuw.

Heb de Maïro gold ook gekocht vorige jaarwisseling. Ja, het effen is mooi, maar de burst en de ‘break’ (knal wanneer boeket zich ontplooid) vielen mij ontzettend tegen. Zéker voor de prijs!

Ik had m afgelopen jaar. Het is echt een hele mooie pot, maar schoot helaas een stuk sneller dan op de productvideo. In 16 seconden was die leeg. Wellicht is dat beter in de batch van dit jaar. Ook dit jaar €2 duurder dan vorig jaar en de winkel bij mij in de buurt durft er dan nog “prijsdaling” bij te zetten ook. Logisch want alles wordt duurder, maar jok er niet over! Een mooie cake mag echt wat kosten maar deze laat ik dit jaar staan voor de huidige prijs. Voor <€40 het meepakken waard maar nu te prijzig naar mijn mening.

Back
Bovenaan