Mairo Gold

Ook ik vind het te snel en te duur, verder wel een hele mooie box maar weinig burst.
Als ik m ergens zus voor 30/35€ doe ik het wel maar anders niet

Leuk product voor een windstille zomeravond..

Met een beetje wind lekker ben je snel teleurgesteld denk ik.

Prachtige cake! Alleen... een beetje wind gooit hier als snel roet in het eten. Je hebt met deze cake eigenlijk precies de weersomstandigheden van in dat filmpje nodig om van de effecten de kunnen genieten.

Daarbij... is een projectje maken met 3 of 4 stuks (even niet op de prijs gelet) ook niet echt mogelijk door de rookontwikkeling die ontstaat zoals te zien op het filmpje. Wel een perfect filmpje eigenlijk :p

Voor €30 had ik er zeker één meegepakt, maar nu laat ik hem mooi aan de buurman over die een dikke shell cake denkt te kopen voor €55 :bonk:

Erg mooie cake, qua effecten komt hij goed over zoals de productfilm. Voor 25mm dikke prima, eens met bovenstaande dat hij wel erg snel gaat. De helft zo snel zou de cake denk ik veel beter staan.

Ben serieus onder de indruk. Dit is echt mooi. Heel misschien toch... tijdens de losse verkoop één meepakken. Ben al eerder voor de Blade Runner van Pangu gegaan. Minder shots, wel 30mm, iets goedkoper (€29.99) en hopelijk net zo mooi goud. Mocht ik de Mairo erbij nemen ga ik ze vergelijken in 1 video, omdat het effect een beetje op elkaar lijkt.

Laatst bewerkt:
Op het filmpje van sven en koen komt deze
Cake echt heel goed over. Het lijkt echt een potentiële topper

Ben al eerder voor de Blade Runner van Pangu gegaan. Minder shots, wel 30mm, iets goedkoper (€29.99) en hopelijk net zo mooi goud. Mocht ik de Mairo erbij nemen ga ik ze vergelijken in 1 video, omdat het effect een beetje op elkaar lijkt.
Je vertolkt hier m'n gedachte nu ik net dat straat(promo)filmpje keek; door het (te) snelle schieten valt het bijzondere van die ene ster weg en hadden ze net zo goed een compacte dahlia ervan kunnen maken. Dat deed Pangu dus, in beter tempo. Die hou ik op m'n radar, tnx!

Mocht deze volgend jaar in de range van de 30-35 euro liggen dan komt die er. Filmpje van sven en koen komt die geweldig uit de verf, wel een tikkeltje snel

Prachtige cake, maar wel eens met de rest dat hij te snel schiet.
Ik blijf nog even twijfelen voor die prijs.

Met iets meer wind... Oordeel zelf. Er is in dit filmpje, in tegenstelling tot de bovenste twee, wel op enorme afstand gefilmd.

Back
Bovenaan