Rumbie
VWC lid
Zal mijn best doen.. op het moment supreme ben ik altijd veel te drukNiet vergeten te filmen! Ik ben bere benieuwd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zal mijn best doen.. op het moment supreme ben ik altijd veel te drukNiet vergeten te filmen! Ik ben bere benieuwd![]()
Zo, die knalt ze er snel doorheen. Lijken zo ook kleinere en minder lang hangende sterren dan op sample filmpje.
Je vertolkt hier m'n gedachte nu ik net dat straat(promo)filmpje keek; door het (te) snelle schieten valt het bijzondere van die ene ster weg en hadden ze net zo goed een compacte dahlia ervan kunnen maken. Dat deed Pangu dus, in beter tempo. Die hou ik op m'n radar, tnx!Ben al eerder voor de Blade Runner van Pangu gegaan. Minder shots, wel 30mm, iets goedkoper (€29.99) en hopelijk net zo mooi goud. Mocht ik de Mairo erbij nemen ga ik ze vergelijken in 1 video, omdat het effect een beetje op elkaar lijkt.
Dan gaat hij op een beter moment de lucht inVind m wel dik hoor, maar ben wel beetje bang voor de weersomstandigheden op o&n