Mairo Gold

Prijzige parels met slappehapboeketjes. Origineel maar way overpriced.

slappehapboeketjes gaat niet op hoor, kijk maar eens goed naar de video. Dat goud zie je niet goed op camera, maar dit zijn behoorlijke boeketten hoor. Die parels zijn ook mooi. prijs blijft wel een dingetje..

slappehapboeketjes gaat niet op hoor, kijk maar eens goed naar de video. Dat goud zie je niet goed op camera, maar dit zijn behoorlijke boeketten hoor. Die parels zijn ook mooi. prijs blijft wel een dingetje..

Ik ben het met uxenve eens, voor NL-begrippen unieke effecten. En ja, niet goedkoop. Maar met de korting van een Freak-actie alweer wat dragelijker... :wink:

Verkopen jullie het allebei of alleen jij, wc-eend..euhhh, gizmo? :wink: als de kippen erbij voor Lesli damage control!

Laatst bewerkt:
Verkopen jullie het allebei of alleen jij, wc-eend..euhhh, gizmo? :wink: als de kippen erbij voor Lesli damage control!

Grappig, Lesli damage controll. Ik reageer vooral als liefhebber. Die toevallig ook een winkel runt, dat klopt. Ik zou niet weten wat voor "damage" dit mij of onze winkel aan doet. Ik denk juist dat een aantal liefhebbers er juist voordeel uit kunnen halen en dat is mooi voor iedereen toch?

Ik heb verder niks met Lesli, wel met Vuurwerktotaal. VOLT! en deze nieuwe Maïro uit de net zo nieuwe X-QLUSIF-lijn komen uit de fabriek waar Vuurwerktotaal al die jaren mee heeft samengewerkt (HFF). Aardige en enthousiaste gasten, we hebben ze al eens mogen ontmoeten op de Spielwarenmesse waar wij vanuit Huisman meerdere keren als beursbezoekers zijn geweest. Bij HFF zijn al die jaren kwalitatief zeer goede producten vandaan gekomen waar onze klanten maar ook ikzelf altijd erg enthousiast over ben geweest.

Maar dat heb ik ook met Magnum, Rubro en Vuurwerkmania. Da's allemaal niet bepaald Lesli heh... :wink:

Hier nog 3 filmpjes van gevonden. Zo heel groots komt het ook niet over. Leuke kleurtjes en het goud blijft aardig hangen maar dat is ook alles. Sowieso vind ik Riakeo een beetje teveel van hetzelfde en niet vergelijkbaar met Funke. Maar smaken verschillen gelukkig :wink:

Jeutje wat ben je gepikeerd zeg haha. Ga anders even naar specsavers en kijk nog eens goed naar die boeketten, misschien dat dat helpt.

Ik ben wel de minste fan hier van lesli, maar dit is gewoon een mooi blok als je het mij vraagt.

Hoge prijs, slappe boeketten. Bij ook maar een zuchtje wind kan je fluiten naar je cake.

Ik moet zeggen dat ik die felle parels erg mooi vind overkomen tussen het goud.
Maarja, ook ik vind de prijs te ver gaan en laat hem liggen voor de liefhebbers :wink:

Vind de knallen slap overkomen op de filmpjes maar de effecten zijn wel erg mooi. Ben benieuwd hoe die in de straat met weinig wind zal zijn, maar voor dat geld neem ik het risico niet

Dit is mij wat te kritisch gesteld. Duur oké, maar de effecten zijn fraai en origineel.
Het eerste deel (25sh) van Iron kin beauty is bijna gelijk aan deze box (36 sh).
Aangezien iron kin beauty hier 219 kost en mairo gold (slechts) 54 lijkt het me wel een redelijke prijs (anno 2023)

Ik ben overstag gegaan en heb hem besteld! Laat maar zien lesli of hij echt zo goed is als de beschrijving en de prijs!(45 dropsleutels)

Back
Bovenaan