Mairo Gold

Ik vind dit toch wel één van de mooiste cakes die er momenteel in Nederland te koop is. Echt Funke kwaliteit. De prijs doet mij er toe beslissen deze niet te kopen, maar hij blijft wel bij mij op mijn wenslijstje staan, hopelijk dat deze ergens voor twee tientjes goedkoper te vinden zal zijn (in de toekomst). Hoe dan ook, het is gewoon een prachtcake.

Als deze het in de straat doet zoals in het filmpje dan is het absoluut een hele mooie cake zo niet de mooiste op de NL markt. Voor deze prijs laat ik hem echter staan, 40 Euro heb ik nog wel over voor een bijzondere cake maar 55 Euro gaat me echt te ver.

Waaaauw wat een bak. Prachtige kleuren en het goud bleef prima hangen ondanks de wind. Geld imo zeker waard!

Hier viel de wind gelukkig mee. Het effect van deze cake was echt heel mooi, het goud was erg mooi en bleef lekker hangen. En de gekleurde lichtkogels zijn echt mooi fel. Alleen schoot die van mij wel te snel. Dat was gewoon niet nodig en deed een klein beetje afbreuk aan het sierlijke effect. Plus dat de cake daarmee nogal snel voorbij was.

Eddy.

Hele mooie cake, maar hij ging echt heel erg snel. Het leek wel één grote finale. Adembenemend, dat wel. Maar erg snel. Een iets rustigere opbouw had gemogen, dit was volle bak rammen in 10 seconden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Op de straatfilms doet die het nog aardig leuk, zelf zou ik dit voor dat bedrag nooit aanschaffen.
Voor dat geld heb ik er twee van riakeo die nagenoeg het zelfde zijn met een veel fijner tempo.

Zelf niet gehad of gezien dus mening op straatvideos.
Mooi ding wel

Prijs was een beetje te hoog naar mijn idee.
Maar wat een mooi ding! .eerlijk is eerlijk!
Echt een cake om van te genieten.

Prijs is fors, maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug zo te zien. Komt erg sierlijk over op film. Tempo is inderdaad aan de hoge kant, snel voorbij en dan wordt het tog wel kostbaar.

Hij is mooi. Hij is duur. Ergens dit jaar eens beslissen wat de overhand krijgt van mooi of duur...

Die ziet er wel echt schitterend uit zo op video. Heel kort en ook fors geprijsd, maar kwaliteit is het wel.

Door die felle sterren zie je in de films vervolgens het goud veel minder goed, de eerste schoten is ie duidelijker. Mooi galant producten, goud doet me ook wel denken aan de vroegere Sniper van Wolff.
Erg gaaf, die felle gekleurde sterren ook, maar de prijs is natuurlijk een dingetje. Sluit deze niet uit, toch iets wat net ff anders is dan de rest, mooi gedaan.

Back
Bovenaan