Mad Twister

goede keuze ik vind deze net wat meer hebben dan de grand crown , de spinners maken deze cake echt compleet

Thnx, maar het zijn niet de spinners die mij over de streep hebben getrokken, maar de salvo's, het geweld en de verschillende prachtige kleuren.

Thnx, maar het zijn niet de spinners die mij over de streep hebben getrokken, maar de salvo's, het geweld en de verschillende prachtige kleuren.

snap ik en de burst's zijn ook heerlijk wat ik al zei echt een complete cake een van de beste heb deze vorig jaar samen met daisy beam gedaan elks twee echt vette salvo combo

Kijken of ik deze de laatste dag in de winkel waar ik werk nog kan meekrijgen! Prachtig die gouden spinners.

Ondanks dat de cake toch wel wat duurder is dan andere cakes heb je met deze cake wel iets bijzonders! De cakes voelde wat "licht" aan maar de uitwerking bewijst het tegendeel! Mooie salvo's van gouden/bronze spinners met grootste effecten. Als het aan mij ligt volgend jaar weer 2 van deze toppers. Schiet ze wel per 1 want je hebt gewoon geweld in je straat.

Deze ook weer gehad net als vorig jaar :) Blijft een pracht en praal cake, met die agressieve gouden spinners en dikke boeketten.
Mn buurjochie vroeg zelfs of deze uit Belgie kwam lol :p

Laatst bewerkt:
Vond de Cruelty met zijn salvo's al vet, deze cake heeft net nog dat beetje meer wat hem echt grandioos en adembenemend maakt. Weer op de lijst :)

Ik Koekange zag ik dat de mad twister ineens zilveren spinners en anders gekleurde boeketten heeft! Heel erg jammer. Ik had hem juist voor de gouden spinners en gouden blinkers gekocht. De burst leek ook een stuk zwakker. Ik hoop echt dat ik nog een oude versie heb gekocht.

Ik Koekange zag ik dat de mad twister ineens zilveren spinners en anders gekleurde boeketten heeft! Heel erg jammer. Ik had hem juist voor de gouden spinners en gouden blinkers gekocht. De burst leek ook een stuk zwakker. Ik hoop echt dat ik nog een oude versie heb gekocht.

Ook de salvo's waren niet zozeer meer aanwezig. Erg jammer. Laten we hopen dat dit een maandagmorgen exemplaar is.

Back
Bovenaan