Mad Twister

Dus een van m’n persoonlijk favoriete cakes is ietwat veranderd, als ik het zo lees. Die gouden spinners maakt deze cake juist zo fijn, vind ik. Dan maar hopen dat ik de oude batch krijg...

De "oude" serie had transparante top folie. De nieuwere hebben een papieren top waarop tubes geprint staan. Het blijft ondanks dat de snelheid wat is aangepast een leuke cake met die spinning tails.

de boeketten niet vol een heel stuk minder dan het jaar daar voor een de spinners geen goud maar zilver erg jammer . was een cake die mijn zoon geweldig vond maar zijn dat het hem tegen viel 10 jaar oud en hij had gelijk

DAmnit, die heb ik ook ipv White Red Rebel, wist dit nog niet. Ach, pleur 'm gewoon in de show, zie wel weer.

Heb wel zoiets van; Hammer moest wat spektakel geven in m'n showtje maar valt wrs tegen, nu heb ik deze 'ns voor het eerst voor een spektakelmomentje, is die verslechterd. Bah. Maar zo gaat het soms.

Filmpje nieuwe versie:

Jammer idd van de zilver spinners, ander tempo en magerder boeketten maar in de straat gaan die spinners het toch wel leuk doen, dus an sich helemaal geen slecht potje en zeker niet voor €15, of de €20 waarvoor ik 'm heb (mwah..)

Jammer dat Wolff dingen aanpast of hoe dit dan ook komt, productiecontrole kan ook nog, verandering van fabriek, whatever.

Ik heb gelukkig de oude versie, nog over van vorig jaar. Nieuwe versie vind ik ook niets :(

Ik heb dus helaas 3 stuks nieuwe versie... :frusty:
Erg zonde want de nieuwe batch is het geld totaal niet waard, vind ik.

Back
Bovenaan