Mad Twister

Tempo te laag? Ok dan neem ik er 4, is dat ook weer opgelost. Deze vanavond geschoten bij Souman en was toch echt wel een van de toppers hoor. Je hoorde het ook aan het publiek. Voor mij krijgt hij een dikke plus en staat hij op het lijstje(out of budgetlist)

greetzz
Helemaal mee eens gister ook gezien. Prachtig...

Het tempo vind ik juist wel leuk. Wie niet weet wat er geschoten wordt zal na elke salvo kunnen denken dat die afgelopen is. Dat "op een verkeerd been zetten" houd ik wel van.

Prachtige bak die er zeker in minimaal 2-voud nog bijkomt, alhoewel ik eigenlijk al klaar ben met bestellen.:p

Deze goude spinners zijn volgens mij uniek. Heb hem dit jaar niet maar volgend jaar zeker. Dit soort items slaan altijd erg goed aan bij het publiek.

Deze als losse cake geschoten. En werd door toeschouwers gezien als een geweldige cake, dit vond ik zelf dus ook. Heerlijke gouden spinners en mooie boeketten. :)

Deze komt er zeker bij komend oud/nieuw. Ben wel een fan van spinners! Mooi per 2 schieten in een showtje....niks mis mee!

Volgend jaar een heel karton van aanschaffen denk ik. Ik had er nu "maar" 2 en ergens mochten er van mij nog wel een paar bij. Die gouden spinners is waar het om gaat in deze cake. En dan krijg je ook nog heerlijke boeketten erbij. Dat wordt geld apart zetten komend jaar.
greetzzz

ook voor 23.50 Kleuren zijn wat apart. Mooiste zou zijn als ze hem in nog een kleur maken. Maar beviel in de straat ook heel aardig. Vooral door de fluit en dat gedraai. Is het iets wat ook onder vuurwerk leken opvalt. Van hey dat is net iets anders dan dat andere vuurwerk.

Wat een gave bak zeg. Alleen jammer dat de spinners vrij laat beginnen.
Verder een geweldige cake, mooi die salvo's.

Zeer vet deze cake en ook deze was mij nog niet opgevallen. Weer een erbij voor mijn wish list :)

Zojuist al 1 besteld, en de kans is zeer aanwezig dat er nog 1 bij komt als ik dat filmpje hierboven zie!

Beter wordt het bijna niet met de cakes in Nederland, wat een geweldige cake is dit. Spinning tails geven al iets extra's maar de verschillende boeketten zijn echt waanzinnig!

Dit jaar 2 genomen ( stiekem op de gok ) absoluut geen spijt van gehad!! viel me op dat er 1 sneller was dan de ander qua salvo's
hierbij de cake die sneller ging:

Back
Bovenaan