Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb je een berichtje gestuurd waar ze in Noord Brabant allebei te koop zijn.
Uiteraard, is verstuurdZou je mij ook een berichtje kunnen sturen ben ook erg benieuwd?
Uiteraard, is verstuurdIk hoop dat ie erg goed verkoopt en er volgend jaar nog meer van deze varianten op de markt zullen komen,
Benieuwd naar de stijghoogte van de fontein
Dat 'vraag je lokale dealer' pakt soms goed uit, heb 'm namelijk voor een zeer mooie prijs van €16,- per stuk kunnen kopen een week geleden. Fingers crossed of ik dit geweldige product in de straat kan bewonderen. Lijk me heel dik om er een paar tegelijk te schieten met steeds een aantal meter er tussen zodat je een muur van fonteinen krijgt en vervolgens de dikke salvo's.
Dat 'vraag je lokale dealer' pakt soms goed uit, heb 'm namelijk voor een zeer mooie prijs van €16,- per stuk kunnen kopen een week geleden. Fingers crossed of ik dit geweldige product in de straat kan bewonderen. Lijk me heel dik om er een paar tegelijk te schieten met steeds een aantal meter er tussen zodat je een muur van fonteinen krijgt en vervolgens de dikke salvo's.
Die is ca. 6 meter aldus de producent.
Die 6 meter zag ik ook, maar die lijkt mij op basis van de film en mijn ervaring met welke fontein dan ook ietwat overdreven. Maar..... wat een parel is dit zeg. Heb 'm dan ook gewoon in bestelling staan!
Staat hier in de buurt voor 29,95 te koop!
Dat is dan wel weer een behoorlijke prijsStaat hier in de buurt voor 29,95 te koop!