[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoop dat er bij mij in de regio een verkooppunt gaat meedoen. Heb 3 verkooppunten in een straal van 25 km maar zie op nog geen enkele site aankondiging van de freakactie

Staat dezelfde adviesprijs bij...

goh oh je meent het, heb het toch over de freakactie/prijzen. waarschijnlijk heb ik meer inside informatie dan jij dat ik zoiets plaats?
ik weet al x weken wat de prijzen zijn, tenzij ze last minute gaan aanpassen wordt het om exact te zijn 55 cent duurder dan zijn diergenoten!

De plaatsnaam in de link vervangen en je komt op de site bij jou in de buurt.

Dank voor de tip! Werkt ook bij mijn dealer gelukkig. En nu maar definitief wat knopen doorhakken. Nooit eerder zo vroeg geshopt en er zit zoveel mooi spul tussen! De Obsessed, V-master staan opnieuw op het lijstje en de Bulldozer en Magic in the Air moeten er zeker bij zitten. Was van plan om nu alleen cakeboxen te bestellen, maar de tip van cass hierboven klinkt toch ook erg aanlokkelijk, en bedankt he! :wink:

Veel succes allen met het shoppen en nogmaals dank voor deze topactie!

Goeie tip van de URL aanpassen! Al hoop ik nog wel op iets meer duidelijkheid. Er zit een Intratuin bij mij om de hoek, daarvoor gaat het aanpassen van de URL niet op. De volgende Intratuin is best een eind weg weer.

de Dog, Pig en Rooster ga ik los schieten. Wil zelf 2x Manipulator en 2x Mistral in v-shape schieten met salutes als finale. Zat eerst aan 2x Las Fallas in v-shape te denken. Maar heb liefst een all-at-once salutecake als finale en daar vind ik de Las Fallas te traag voor. Maar inderdaad genoeg mogelijkheden om voor een leuk prijsje een projectje te maken met China Red!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan