[Luypaers NL] Komodo Dragon

Dat 'vraag je lokale dealer' pakt soms goed uit, heb 'm namelijk voor een zeer mooie prijs van €16,- per stuk kunnen kopen een week geleden. Fingers crossed of ik dit geweldige product in de straat kan bewonderen. Lijk me heel dik om er een paar tegelijk te schieten met steeds een aantal meter er tussen zodat je een muur van fonteinen krijgt en vervolgens de dikke salvo's.

Dat 'vraag je lokale dealer' pakt soms goed uit, heb 'm namelijk voor een zeer mooie prijs van €16,- per stuk kunnen kopen een week geleden. Fingers crossed of ik dit geweldige product in de straat kan bewonderen. Lijk me heel dik om er een paar tegelijk te schieten met steeds een aantal meter er tussen zodat je een muur van fonteinen krijgt en vervolgens de dikke salvo's.

Waar was dat? Ik wil er ook wel een :angel:

Je mag die dealer wel een dikke knuffel geven want die levert ze je dan ongeveer tegen kostprijs...

Het is niet voor niets dat sommige winkeliers ze boven de aanbiedingsprijs van de importeur verkopen.

Die 6 meter zag ik ook, maar die lijkt mij op basis van de film en mijn ervaring met welke fontein dan ook ietwat overdreven. Maar..... wat een parel is dit zeg. Heb 'm dan ook gewoon in bestelling staan!

Op de films die ik heb gezien staan er een afsteker, een busje en een telefoonpaal naast en die 6 meter lijkt dan wel te kloppen.

Staat hier in de buurt voor 29,95 te koop!

Poeh, dat is dan weer redelijk fors aan de prijs...

Zwaar klote had er 5 in bestelling staan. Ik schuif ze door naar volgend jaar. Was erg benieuwd hoe deze het zou doen in de straat. Ik ga er van uit dat het volgend jaar wel kan.

Back
Bovenaan