[Luypaers NL] Komodo Dragon

Fraai ding!!, wat een kracht fontein. Het klinkt net alsof een vliegtuig klaar staat op de startbaan die wil opstijgen :D

Ik zal heel eerlijk zijn door te zeggen dat ik deze op 1 jan heb afgestoken en daarom dacht... laat ik eens een stukje verderop staan, als ik de boeketten maar op film krijg. Maar wat heb ik mij hierin vergist zeg :bonk: Wat een ongelooflijk gaaf product! Toen de fontein begon met spuiten was ik nog in de buurt, maar niet aan het filmen. Wat een kracht komt hier uit zeg :shocked:! Echt jammer dat ik deze niet beter op film heb gezet, maar wat een aanrader en wat een enorme boeketten! Hulde aan dit soort producten! Geniet voor zover het kan van de beelden :)

IMG_51555.jpg

Geluid werkt niet naar behoren door gebruik van een ongeschikte externe mic.

Blijft ongekend gaaf en uniek product! Wie hebben deze al/nog in bestelling staan?

Ik heb hem in bestelling staan. Is één van de producten waar ik het meest naar uit kijk. Heb de Amazon/Awaken van Marijn meermaals in de collectie gehad en die deden het altijd goed in de straat. Dus een soort ge-upgrade versie met boeketten moet helemaal dik zijn. Er gaan vast wat omstanders verrast worden :)

Pfoeh wat gaaf zo met 3 naast mekaar. Schiet wel aardig ongecontroleerd, dus niet geschikt voor de nauwe straatjes!

Wel een klein dingetje de vertraging is aan de lange kant tussen de fontein en de schoten. Vond zelf iets te lang voor het mooie

Pfoeh wat gaaf zo met 3 naast mekaar. Schiet wel aardig ongecontroleerd, dus niet geschikt voor de nauwe straatjes!

Dat is inderdaad wel een dingetje. Stonden tussen een open stuk in een bomen laan, als zo'n bombette opzij schiet en tegen een boom of tak afketst kan het zomaar een minder prettige situatie geven.
Zoals je zegt, zorg dat je de ruimte hebt. Al is het maar omdat de effecten mega breed zijn :droolthum

Iemand al bericht gehad of deze wel uitgeleverd wordt?
Schijnt afgekeurd te zijn.
Heb er 12 in bestelling staan namelijk en nog geen bericht over gehad.

Komodo dragon en springteufel zijn afgekeurd en mogen niet uitgeleverd worden. Zijn/worden door de importeur weer opgehaald indien ze ergens uitgeleverd zijn dus niemand hoeft hoop te houden dat hij/zij geluk zal hebben

Back
Bovenaan