[Luypaers NL] Komodo Dragon

Wat een geweldig ding is dit, veel mooier in mijn optiek dan de versie van Funke! Echt prachtig dat blauw verwerkt in de kwalitatieve fontein die ook erg hoog komt. En het verrassingseffect is natuurlijk geniaal. Beste nieuwkomer van 2021 voor mij.

Ik was klaar met bestellen. Met de nadruk op was, want deze moet er toch echt nog bij gaan komen. Wat een machtig mooi product zeg! Doet mij heel erg denken aan de Amazon van Marijn en dan zitten er ook nog waanzinnig mooie boeketten bij. Persoonlijk vind ik deze ook mooier dan de Springteufel.

Beide hebben ze wat unieks in zich, maar de sterren in de Springteufel 1 vind ik veel mooier overkomen. Die worden naar boven gespuwd en vallen weer helemaal naar beneden, ook geeft die fontein veel meer licht waardoor hij waarschijnlijk meer indruk zal maken verwacht ik (beide zijn op dezelfde locatie afgeschoten dus je kan goed de films met elkaar vergelijken). Wat ik mooier vind aan de Komodo Dragon is de blauwe vlam en de gouden boeketten met blauwe sterren, maar het fontein gedeelte vind ik weer 'niks' in vergelijking met de Springteufel 1. Ik denk dat beide nemen de beste oplossing is :p

Wat een tof ding zeg!
Daar moet ik er toch zeker eentje van hebben ook. :) Dat blauw lijkt me echt te gek, nog mooier dan het rode broertje.

Had er al één ongezien besteld tegelijk met de springteufel omdat ik dol ben op dit soort combinaties. Nu van deze nog maar 1 extra besteld!! Wat een topper!

Is iedereen nu laaiender over deze itt de Funke variant vanwege de verkrijgbaarheid of omdat blauw/goud nog altijd populairder is dan rood/goud?

Ik vind Springteufel wel een veel passender naam trouwens :D

Ja blauw goud is idd veel populairder.
Ik was al blij verrast met de springteufel 1 maar toen ik deze komodo zag.
Is de keuze snel gemaakt.
KOMODO inslaan goud blauw love it :)

Heeyyy deze komt ons ergens bekend voor!

EN:
FFC45-30-2
Combination of fountain and 8 shots battery of shottubes "Springteufel 2", ca. 45mm + cal. 30mm, ca. 30 seconds, 300g NEC, CE certified, category F2

Huge golden iron fountain with blue flame base, with a final suprise salvo of gold titanium willow with blue mines to golden tails to gold titanium willow with blue Dahlia.

Sadly the the golden fountain is weaker than the silver fountain at the Springteufel 1, because we could not find any material for the golden sparks, which still ignites properly at a bigger size, the materials in china just seem to be too poor quality.. The smaller size of the material now leads to shorter burntime of the sparks, and thus also a lower height of the fountain. It´s still ok, but the silver fountain of the Sprinteufel 1 is much better. Despite this, it´s still a nice item I think.

Ik blijf bij hetgene wat ik op de vorige pagina gezegd heb. Vind de Springteufel 1 qua fontein veel beter, maar het blauwe van de Komodo Dragon vind ik weer mooier.

Beide hebben ze wat unieks in zich, maar de sterren in de Springteufel 1 vind ik veel mooier overkomen. Die worden naar boven gespuwd en vallen weer helemaal naar beneden, ook geeft die fontein veel meer licht waardoor hij waarschijnlijk meer indruk zal maken verwacht ik (beide zijn op dezelfde locatie afgeschoten dus je kan goed de films met elkaar vergelijken). Wat ik mooier vind aan de Komodo Dragon is de blauwe vlam en de gouden boeketten met blauwe sterren, maar het fontein gedeelte vind ik weer 'niks' in vergelijking met de Springteufel 1. Ik denk dat beide nemen de beste oplossing is :p

Net ook maar ff 2 van deze beauty's besteld. Toevallig had ik het plan om het bal om 00:00 te openen met fonteinen met 50mm single shots daaraan vastgeknoopt, maar met deze in de collectie kan ik me die moeite besparen.

Back
Bovenaan