[Luypaers NL] Black Panther

Inderdaad een hele gave box, mooi tempo en schitterende kleuren. Ook het goud blijft lekker lang dwarrelen. Maar, zoals gemeld, de prijs is wat aan de hoge kant inderdaad.. kwaliteit is prima en daarom wordt 'ie misschien toch meegenomen door iemand, maar voor mij moet er toch wel een flinke korting overheen om hem interessant te maken.

Wat een gave box zeg, die kleuren komen echt heel goed over op film. Maar zoals gezegd, 180 euro voor 100sh is te duur en persoonlijk haak ik direct af.

Zo zeg, onwijs mooi met die kleuren, ben wel heel enthousiast over de uitwerking van deze bak zo afgaande op de film. Maar de prijs is een showstopper ben ik bang, budget zal meer niet toereikend te krijgen zijn helaas.
Wel onwijs benieuwd naar straatfilms en ervaringen van jullie met ook op de lijst van komend jaar hehe.

Stond afgelopen jaar al hoog op het lijstje, wou hem toen gaan bestellen, maar ja toen kwam het verbod.

@pyroguy is dit straatfilmpje van jou zelf? En hoe zijn de boeket grotes in real life vind ze op video wel klein overkomen voornamelijk cake 3 ?

Misschien dat een jaartje drogen, ook aan deze box wonderen doet? Overtuigd me niet om hier zoveel geld voor te betalen. Ook niet via een freakactie.

Stond afgelopen jaar al hoog op het lijstje, wou hem toen gaan bestellen, maar ja toen kwam het verbod.

@pyroguy is dit straatfilmpje van jou zelf? En hoe zijn de boeket grotes in real life vind ze op video wel klein overkomen voornamelijk cake 3 ?

Gefilmd in groothoekstand met de Samsung S10, daardoor oogt het misschien wat kleiner dan het is. Gefilmd op een meter of 8 afstand namelijk.

Cake 1 deed het lekker, cake 4 was super. Goede spreiding, prachtige kleuren en lange brandduur van de effecten.
Cake 2 en vooral 3 inderdaad minder bijzonder. Gekleurde sterren branden aardig lang door, maar spreiding van de effecten / effectgrootte viel tegen. Ook qua kleurgebruik is het toch wat minder indrukwekkend in deze cakes.
De compound stopte halverwege, vandaar de aparte overgang in de film tussen cake 2 en 3.

De kleuren van deze bak zijn erg fraai, maar stiekem misschien toch iets te hoge verwachtingen.

deze ook geschoten had er toch meer van verwacht zeker voor de prijs die ze vragen ( zelf gelukkig niet voor betaald ) cake 4 en het corolla blue / yellow gedeelte in cake 3 prachtig maar de rest vrij mager

Hele mooie sierlijke bak, kleuren zijn bijzonder en helder. Niet elk boeket even groot, schoot ook vrij hoog. Voor een leuke prijs zeker eens proberen, maar de adviesprijs zeker niet waard.

Ja was ik al bang voor. Mooier als asiatic cheetah? Lijkt me niet zeker. Dat was namelijk onze mooiste 100s bak ooit

De kleuren komen echt goed over op de beelden. De boeketten zijn af en toe slordig en inderdaad zit er veel verschil tussen de boeket grootte. Voor een goede prijs zou ik hem zelf wel live willen zien in de straat.

Back
Bovenaan