BENZ VWC lid 30 apr 2025 #121 AirPainter zei: Genieten, enkel en alleen dat. Wat een bak, verslind elke concurrent qua effecten in Nederland. Klik om te vergroten... Op bovenstaande film komt ie echt goed over. Overige filmpjes leken de boeketten wat klein uit te vallen.
AirPainter zei: Genieten, enkel en alleen dat. Wat een bak, verslind elke concurrent qua effecten in Nederland. Klik om te vergroten... Op bovenstaande film komt ie echt goed over. Overige filmpjes leken de boeketten wat klein uit te vallen.
FrankD VWC lid 4 mei 2025 #122 BENZ zei: Op bovenstaande film komt ie echt goed over. Overige filmpjes leken de boeketten wat klein uit te vallen. Klik om te vergroten... Geloof mij dit is een van de beste blokjes die op de NL markt is geweest
BENZ zei: Op bovenstaande film komt ie echt goed over. Overige filmpjes leken de boeketten wat klein uit te vallen. Klik om te vergroten... Geloof mij dit is een van de beste blokjes die op de NL markt is geweest
BENZ VWC lid 4 mei 2025 #123 FrankD zei: Geloof mij dit is een van de beste blokjes die op de NL markt is geweest Klik om te vergroten... Inmiddels besteld
FrankD zei: Geloof mij dit is een van de beste blokjes die op de NL markt is geweest Klik om te vergroten... Inmiddels besteld