Ja ik had hem ook gezien in franekerZie hem zo alleen bij Franeker staan. Das geen Flevoland natuurlijk, maar deze box is al uitlopend
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik had hem ook gezien in franekerZie hem zo alleen bij Franeker staan. Das geen Flevoland natuurlijk, maar deze box is al uitlopend
Mooi filmpje ik vind het een super blokGeschoten met veel wind!
Ik ben kleurtjes freak!Als je een kleurenliefhebber bent zoals ik gaat deze zeer goed bevallen. Afgelopen oud & nieuw gehad en deed het goed al waren sommige boeketten wel aan de kleine kant. Effecten blijf wel lang hangen. Heb nog wel beedmateriaal zou is kijken of ik deze kan uploaden.
Thanks! voor de kleuren liefhebber is dit top, vond het ook aardig stabiel ondanks de stevige wind!Mooi filmpje ik vind het een super blok
Dan moet dat wel goedkomen, ik zelf schaf hem waarschijnlijk ook weer aan!Ik ben kleurtjes freak!
In Franeker voor €149 zag ik.Dan moet dat wel goedkomen, ik zelf schaf hem waarschijnlijk ook weer aan!
Klopt inderdaad, die wou ik ook bestellen tot iemand me voor was. Bij fireworxxx zeker?In Franeker voor €149 zag ik.
Ik heb de Scala 100A ook besteld over kleurtjes gesproken
Ja kloptKlopt inderdaad, die wou ik ook bestellen tot iemand me voor was. Bij fireworxxx zeker?
Welke bedoel je? De black panther? Ikzelf heb net ook nog een scala 100a weten te bemachtigenOp dit moment weer in de veiling Brabant
Ja de Black Panther.Welke bedoel je? De black panther? Ikzelf heb net ook nog een scala 100a weten te bemachtigen
Jaaa bij Dream inderdaad! Heb een aavraag gedaan in de groep alleen Brabant is de andere kant van het land voor mij Franeket is dichterbij.Ja de Black Panther.
Doe je goed! Bij dream?
Hij komt erg goed tot zijn recht met die windstille condities bij jou, erg mooiGenieten, enkel en alleen dat. Wat een bak, verslind elke concurrent qua effecten in Nederland.