Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vond dit afgelopen jaar echt geweldige pijlen. Dit zijn een van de mooiste pijlen die ik gehad heb voor een erg goede prijs. tegenwoordig maken veel importeurs de grootste en mooiste pijlen qua uiterlijk met plastic doppen en al maar dat komt het effect niet ten goede. deze zien er door hun simpelheid erg bruut uit qua uiterlijk en de uitwerkingen zijn helemaal fantastisch.

Ik heb ze binnen :D

De pijlen hebben wel een andere wikkel. Wat lichtere kleuren. De roze heeft er zelfs zwart bij gekregen.

(ff fototje maken nog)

Heb ze ook binnen maar wat een korte slappe stokkies zitten er aan zeg!
Wekken niet echt vertrouwen zo, maar zal vast wel goed gaan.

Zo spectaculair vond ik ze ook weer niet. Ze hadden mooie effecten en zeker een harde burst maar het effect was niet bepaald groot te noemen..

Heb dit precies hetzelfde ervaren, alleen dan met het kleinere pakket ( 3 stuks voor 10 euro ).

Zijn wel leuke pijlen, maar alleen vergeleken met 9 van de 10 pakketten die ze verkopen. Ik heb het dan over die troep die of geen burstknal heeft of echt slappe effecten. Kijk, dan komen deze daar een beetje boven uit. Maar een gemiddeld pakket uit Belgie met zo'n +- 40 gram gaat hier makkelijk overheen.

Leuk pakketje voor de vooravond. Effecten waren wel prima van grootte maar snel weg, de crackling pijlen zijn laf en de willow + peonie vond ik wel super.

Vind dit al 3 jaar lang 1 van de beste pijlenpakketten. Het opstijgen klinkt zoals het opstijgen hoort te klinken en het boeket is gewoon goed en mooi! Pijlen van andere merken zijn qua vergelijkbare prijs/kwaliteit moeilijk te vinden!

Vind dit al 3 jaar lang 1 van de beste pijlenpakketten. Het opstijgen klinkt zoals het opstijgen hoort te klinken en het boeket is gewoon goed en mooi! Pijlen van andere merken zijn qua vergelijkbare prijs/kwaliteit moeilijk te vinden!

Het opstijgen van zon pijl is inderdaad bruut hee!

Jemig deze gaan echt met de nood gang de lucht in! Erg mooie pijlen voor een goede prijs! Volgend jaar neem ik ze er denk weer bij...

Vond deze beter dan de killing arrows. Ben geen grote pijlenfan, maar wilde dit jaar wel e.e.a. proberen. Deze vond ik het beste.

Vind het opstijgen van deze pijlen al veel waard.
Wat worden ze met een kracht omhoog gelanceerd.
En wat een mooi effect!

Vorig jaar had ik er 1 pakketje van; omdat dit echte toppers waren had ik ze dit jaar weer. Alleen nu had ik er 4 van. En toch kreeg ik het niet voor elkaar dat deze pijlen mij gingen vervelen! Ookal zit er in elk pakket al 2 keer dezelfde pijl bleven ze gewoon top! Mooie grote en volle boeketten en dat voor een prijs van 25 euro!

Ik vond het goede pijlen maar damn die lontjes man. Het was gewoon zoeken want bij sommigen staken ze niet eens uit de pijl zo kort en dan binnen 3tellen weg dat is echt een verbeterpunt kwa veiligheid.

Inderdaad superpijlen...
Ik had ze voor de 2e keer en ze komen er volgend jaar weer..
En die lontjes.. tja die kan je langer maken.. :cool:

Ik had ook 5 Zink pijlen.. Ook mooi, Het effect is groter en blijf langer hangen..
Maar omdat ze hoger stijgen en 2 keer zo duur zijn laat ik die volgend jaar liggen..

Dus volgend Jaar 2x de Light Year :D

Zeker mooie pijlen, voor het eerst gehad en ben er zeker tevreden over! Ik ben geen enorme liefhebber van pijlen, maar met deze kwaliteit is het toch een setje die ik graag schiet. :D

Toevallig, ik had ze dit jaar ook voor het eerst, samen met de legale zink raketten (het 10 stuks pijlenpakketje) De lightyear had grotere boeketten. Al zat bij de zink rakketten wel een hele mooie goudeffect exemplaar

Zeker mooie pijlen, voor het eerst gehad en ben er zeker tevreden over! Ik ben geen enorme liefhebber van pijlen, maar met deze kwaliteit is het toch een setje die ik graag schiet. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan