Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals eerder gezegd, echt super mooie pijlen, met erg groot effect! Had 15 euro betaald voor een pakketje en daar voor is dit natuurlijk al helemaal super, de volle prijs zou ik er ook zeker voor over hebben. Toppers!

Pijl A
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pijl B
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pijl C
+ YouTube Video

Pijl D
+ YouTube Video

Pijl E
+ YouTube Video

Ik heb dit jaar ook een pakket Lightyear gezien. Ik moet zeggen dat ik niet echt een pijlenliefhebber ben, maar van deze pijlen werd ik niet echt warm. Ze zijn erg betrouwbaar; ze stijgen mooi krachtig op en knallen recht boven je (geen afbuigers). Maar het boeket vind ik een beetje te doorsnee. Lijkt niet groter dan een schot van een goeie siercake. Wel lekker gevulde boeketten, maar het vervliegt vrij snel.
De prijs is wel goed te doen, dus toch wel een aardige prijs/kwaliteitsverhouding. Maar in vind bolpijlen als Donder en Bliksem (Marijn) en Killing Arrow beter. Die zijn gewoon strakker uitgewerkt met gavere effecten.

Veel cake's van mij hadden een groter boeket, alleen deze was dan wel wat voller. Je kan VEEL meer met 40 gram. Ik heb pijlen gehad in Nederland die gewoon een veel grotere uitwerking hadden. Okee, vergeleken met andere troep die je in Nederland koopt is dit wel oké.

En ik weet dat de bombettes van cake's lager knallen, maar dit boeket vervliegt gewoon even snel als dat van een cake.

Weet iemand toevallig hoeveel pakketten er in een karton zitten, is wel een mooi pijlen rek mee te maken namelijk. Alvast bedankt :)

img_2396.jpg

Pff.. Ik heb in iedergeval besloten dat ik geen pijlen meer ga kopen...!
Simpele reden!
Voor een pijlenpakket van 30 euro kun je dat ook besteden aan een mooie cake van 30 euro! dat is meer, Makkelijker en in de meeste gevallen, Mooier!

Ik ga dit pakket in december halen ipv Killing Arrow. Misschien in nog in een rekje doorlonten, zoals in het filmpje van Egielo. Mooie effecten zo te zien.

Zo te lezen ben ik niet de enige die ontevreden was over deze pijlen, uitwerkingen waren gewoon standaard en niet zo groot. Op de willow na dan die dwarrelde mooi door! :)

Nee deze koop ik niet weer

Voor de mensen die minder tevreden zijn, wat is dan een goed alternatief NAAST de killing arrow? Die eigenlijk in een veel hogere prijs klasse zit..

Verder is het vergelijken met een cake altijd appels en peren gedoe.. De lift bij een pijl is zo super vet bij een goede pijl dat er geen tail tegen op kan..

Daarnaast vind ik het in de voor avond ook gewoon altijd chill stoken.. Niet binnen 30sec je cake er doorheen maar lekker een half uurtje 50 Pijlen de lucht in jagen.. En altijd die hoofdjes van kijkende mensen die met de pijl mee gaan.. Nee pijlen zijn pijlen en cakes cakes..

Deze pijlen vind ik super vol en van een mooie grote, de killing arrows zijn ook wel leuk maar ook veel duurder! Ik vermaak mij makkelijk met zulke pijlen! Dit jaar weer.. Denk ook het broertje Spaced.

Ik neem me zelf al jaren voor om geen pijlen meer te kopen. Toch kom ik al een aantal jaar thuis met deze pijlen. Tja een goede cake doet het beter maar voor in de vooravond blijf ik het toch leuk vinden om een paar pijltjes af te schieten. En dan vindt ik dit een prima prijs/ kwaliteitspakketje. Ben ik weer even zoet bezig.....

Deze pijlen vind ik super vol en van een mooie grote, de killing arrows zijn ook wel leuk maar ook veel duurder! Ik vermaak mij makkelijk met zulke pijlen! Dit jaar weer.. Denk ook het broertje Spaced.

Zijn inderdaad super pijlen vermaak mij er al paar jaar mee. Afgelopen jaar deze,spaced,killing arrow en rocket boom gehad. De spaced viel erg tegen vond ik. Misschien dat je beter 2 maal de light year kan nemen want die zijn super!

Je kan altijd nog voor de pro rockets gaan, die kan je per 3 kopen.

Klopt, Ik had ze vorige jaar. Dat is een goed alternatief als je er wat minder wil. De pijlen zijn van hetzelfde caliber en dezelfde uitwerking, gewoon een omlabeling. Een tientje voor 3 geloof ik.

Light year is een mooi pakket maar ik weet niet of ik het neem. Er zijn inmiddels veel importeurs met soortgelijke paketten. Rubro en Lesli hebben zoiets vanaf dit jaar ook..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan