Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag deze pijlen voor het eerst besteld. Overigens mijn eerste pijlen van Zena/Thor!

Vorig jaar een pijlenpakket van mercurius gehad 20 pijlen voor 30 euro. Ben benieuwd of dit nou echt veel beter is. De pijlen van mercurius vond ik 'oke' beetje simpele effecten en veel hetzelfde.

Zijn de pijlen die jij gezien hebt bij de dealer dan wel de light year pijlen? Deze pijlen hebben namelijk geen zwarte stokjes en zijn absoluut niet groot. Misschien dat je dealer een verkeerd naam bij het pakket in de etalage heeft gezet of is er nog een pakket dat light year heet.

Hij zegt ook dat de stok niet zwart is. De dummy is zeker wel groot; de buis is zeker zo'n 25cm. Maar misschien dat de dummy groter is dan is het echt.

Heeeft er iemand een foto van de werkelijke pijl? Dus geen dummy!

Ik heb dit jaar ook een pak. Vond de pijlen in de showroom groter dan ik dacht, echt dikke lange pijlen.

Bij deze een foto van de werkelijke pijlen. Het is wat lastig om de preciese grootte zo te zeggen, maar ter vergelijking liggen de rocket boom (beko) en de imperial pijlen (wolff) ernaast.

Zijn de pijlen die jij gezien hebt bij de dealer dan wel de light year pijlen? Deze pijlen hebben namelijk geen zwarte stokjes en zijn absoluut niet groot. Misschien dat je dealer een verkeerd naam bij het pakket in de etalage heeft gezet of is er nog een pakket dat light year heet.

kijk,
ten eerste heb ik nooit gezecht dat de stokken ook zwart waren, dus ik weet niet waar je dat vandaan haald!?!

en ze waren zeker wel groot, niet zo zeer groot, maar lang, dat is een betere omschrijving.

en er stond gewoon light year boven, dus ik denk dat daar de etiketten nog niet op zaten of zo:bonk: maar het zijn dummies dus dat maakt niet uit.
als de pijlen die ik besteld heb maar goed zijn.

tom

Besteld, en hoor er alleen maar goede verhalen over. Nou nog hopen dat ik ze wel ontvangen mag :) (morgen :D)

kijk,
ten eerste heb ik nooit gezecht dat de stokken ook zwart waren, dus ik weet niet waar je dat vandaan haald!?!

en ze waren zeker wel groot, niet zo zeer groot, maar lang, dat is een betere omschrijving.

en er stond gewoon light year boven, dus ik denk dat daar de etiketten nog niet op zaten of zo:bonk: maar het zijn dummies dus dat maakt niet uit.
als de pijlen die ik besteld heb maar goed zijn.

tom

Sorry tom, ik heb denk ik je post op de vorige pagina te snel gelezen en uit deze zin

dat hier boven is niet waar, maar mijn dealer heeft 2 dummie's ervan staan, en die waren allebij zwart??

iets totaal verkeerds gelezen.
Hoe ik erbij kwam weet ik ook niet, misschien gaan mijn ogen achteruit van het teveel vwc'en....:bonk:

toen ik ze in een folder zag staan dacht ik wat! 30 euro voor knalpijlen maar toen ik het effect las en op dit forum keek blijkt toch dat he tuiterlijk niets zegt :D

Zo, ook hier het pakket gekocht, echt GROOT xD Dat is zeker:) Ben benieuwd hoe ze gaan, ieder geval voor 30 euro bij Zena Pijnacker ben ik er wel tevreden mee:) Althans als t effect mee zit:D

Had ze dit jaar ook weer besteld, alleen bij Pronk hadden ze wat leveringsproblemen, dus heb ter vervanging de Patriot pijlen gekregen.
Ze zien er wel vet uit, dus hoop dat het wat is :D

Morgen toch maar even langs Groenrijk Julianadorp, kijken of ze daar nog light years op voorraad hebben.
Vond het vorig jaar erg goede pijlen, ondanks dat er 1tje direct in fles klapte :bonk:

Redelijke pijlen, gezien de prijs geprobeerd dit jaar in plaats van de jaarlijkse Killing Arrow pijlen.
Stijgen met vrij veel geweld op, gaan ook erg hoog maar de uitwerkingen had ik meer van verwacht. Blijven totaal niet hangen op de Golden Willow pijl na eigenlijk.

Volgend jaar ga ik toch weer terug naar de Killing Arrow pijlen.

Ik heb ze dit jaar ook gehad, en des ondanks de dichte mist kan er ik geen slecht woord over zeggen!
Zeker waard voor je geld! :)

de beste pijlen die ik tot nu toe gehad heb. voor 3 euro de pijl zijn ze erg goed. de effecten zijn ook erg rond terwijl als je naar de pijl kijkt je dat niet zou verwachten. volgend jaar zeker weer want voor die 30euro kan je ze gewoon niet laten liggen.

Dit zijn echt de beste pijlen ooit:) De effecten zijn echt massaal...En de knallen zijn ook goed...Alleen, die lont, serieus, TE kort!

Deze pijlen gisteren ook gehad!
wat een geweldige pijlen zijn dit zeg. Verreweg de beste Nederlandse pijlen die ik ooit gezien heb, samen met de Killing Arrow.
Heb genoten van het grote, goed uitgewerkte effect met de goede burst en heldere kleuren. Heerlijk:)

Mooie pijlen! Goed effect en een leuk uiterlijk alleen zaten de lonten heel diep erin waardoor het moeilijk was om ze aan te steken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan