Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit jaar voor het eerst deze pijlen gehad. Komen voortaan standaard in mijn collectie. Toppijlen! Beter dan de zinkjes

Bij mij gingen deze pijlen vele malen hoger dan voorgaande jaren, wat de pijl vele malen beter maakt!!

Heb ze al sinds ze er voor het eerst waren, nu 4 jaar volgens mij. Deze vind ik top. Staan standaard op de lijst. Voor mijn gevoel waren ze dit jaar beter! Hardere burst en de boeketten waren helderder en groter.

Ik had ze voor het eerst. Goede raketten! Hadden duidelijke kleuren en mooie boeketten. 9 stegen als een dolle op. De laatste had duidelijk wat moeite... Die dook even hard horizontaal als verticaal de lucht in...

Deze pijlen voor het eerst gehaald, leuk effect maar toch vielen ze tegen voor mij... Effect was snel weg. De stijging was trouwens top!

Ik lees dat sommige mensen ze wat te duur vinden maar bij mij in de buurt was dit jaar voor het eerst een zena dealer
En ik wist niet wat ik zag 10 max gevulde pijlen voor 30 euri en dan nog korting ik zie al tientallen jaren in de folders
Veel te dure pijlen 70/80 euro voor een stuk of 6 dan sla ik ze over

Super pijlen heb ze er ieder jaar weer bij zitten hoor! is voor mij toch wel een van de beste pijlen pakketten van nederland!

In vergelijking met de killing arrow zijn deze lightyear pijlen dan beter? Zit te twijfelen vind dit wat ik zie op film toch wel hele vette pijlen! Iemand ervaring mee?

In vergelijking met de killing arrow zijn deze lightyear pijlen dan beter? Zit te twijfelen vind dit wat ik zie op film toch wel hele vette pijlen! Iemand ervaring mee?

Ik zou lekker voor deze gaan. Heb ze allebei in het verleden gehad. Killing arrow was heel erg goed, maar is minder geworden vind ik en de light year presteert constant. Zitten nu al 3 jaar in mijn collectie en heb voor dit jaar weer 2 pakken besteld. Voor die €19,95 zijn het echt toppijlen. Stijgen heerlijk op met een redelijk groot boeket dat lekker vol is. Enige minpuntje is dat de effecten soms snel voorbij zijn.. Maarja, wat wil je voor die prijs!

als je kijkt dat je de Killing arrow voor 30 euro kunt krijgen dan zou ik daar voor gaan.
Ik heb ze afgelopen jaren standaard in mijn collectie en ze presteren bij mij constant. Alleen ben ik bang dat dit antwoord je niet verder helpt gezien de post boven die van mij iets anders beweert. Als je geld genoeg hebt, kun je beide proberen ;-)
greetzz

Mijn ervaring is met de killing arrow dat ze jaren constant en erg goed presenteren. Dus ik kies zelf persoonlijk voor de killing arrow om de kwaliteit. Maar ja dit jaar de light year pijlen voor maar 20 euries.... dan is het moeilijk kiezen!

Volgens de site van de webshop komt het assortiment van Valk Vuurwerk in Nijverdal over 2 dagen online. Nu nog hopen dat het zo is en dan kijken voor welke prijzen de Lightyear en Killing Arrow er dit jaar op staan! Als de Killing Arrow boven de €27,50 is, neem ik de Lightyear. Tenzij die boven de €27,50 is, dan neem ik ze beide niet!

Groeten!

Dan weet je weinig van VW af. Want hij word echt wel 20 de lightyear in voorbestelling. Killing arrow licht vaak al op 40 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan