Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doorlonten is echt geen probleem, lonten zijn lang genoeg om een bucket erop te knopen. Eigenlijk zelfs de perfecte lengte voor mij persoonlijk. Ik schoot ze per 3 en 4 in mijn rek en werkte prima.

Ik ben niet echt onder de indruk van deze pijlen, denk dat ik ze volgend jaar laat liggen. De effecten vond ik maar magertjes terwijl het vrijwel windstil was. Het bleef niet lang zichtbaar.
De Killing Arrow en de Zinkpijlen hebben bij mij daarentegen een hele goede indruk achtergelaten.

De kwaliteit van deze pijlen ligt heel erg hoog! Perfect rond, goed gevuld en een lekkere burst.

Toch een paar minpuntjes: bij de green/red peony vond ik het effect veel te snel vervliegen, minste pijl van 't stel. Bij de Golden Willow vond ik het boeket opvallend kleiner dan de rest, het goud bleef wel bizar lang hangen.

3 van de 5 pijlen top... Op zich voor herhaling vatbaar omdat de kwaliteit hoog ligt, maar ik had dan liever 10 verschillende effecten gezien, want nu is 3/5e top en de rest...mwah, niet flop. Maar mij blijven de keiharde bursts en grote gouden boeketten van Killing Arrow dan toch meer bij... en goud scoort toch het beste bij het lekenpubliek. Voor goudpijlen; Killing Arrow. Voor veel kleur ken ik geen betere NL pijlen dan Light Year, maar misschien zijn ze er wel, qua kwaliteit van boeketten moet je echt bij Light Year zijn.

Had er eigenlijk meer van verwacht, De multi colour rockets van pro line kregen bijna meer reacties dan deze. Zaten 2 effecten bij die mij aanspraken maar de rest was toch wel wat gewoontjes. Schoot ze tussen de mutlicolour rockets en rocketboom en eigenlijk waren de light year, over het geheel genomen, het minst.

Fantastische pijlen. zeer groot en prachtig rond. Stijgt lekker snel.
nadelen, korte lontjes en tsja van mij mochten er wel 4 willow pijlen inzitten.
Koop ze zeker weten weer!

Mooie pijlen. Alleen de kleuren vielen een beetje tegen, ik had ze feller verwacht. Maar misschien was het de mist.

9831070.6cefc64a.560.jpg

9831071.5699dc5c.560.jpg

Foto's niet gebruiken zonder toestemming

toppijlen dit jaar weer in de collectie :p heb nog 1 pijl over van dit pakket golden willow msgien voor mn verjaardag bewaren :D

Voor staafpijlen absoluut een mooi rond effect.
Goud was niet groot, maar bleef lang doorbranden inderdaad.
Wel lomp om een pijl te hebben zonder lont. Dat lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling te zijn. Voor het geld absoluut leuke pijlen.

Ziet er goed uit :), dit jaar ook maar eens proberen.
Vond trouwens nog wat overtuigende filmpjes op Youtube, Credits naar TNTproductie

Pijl A
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pijl C, Wat een toppertje :)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

pijl E
+ YouTube Video

Grtz ;)

Op de bovenstaande filmpjes is het effect toch wel groot. Ga ze dit jaar voor het eerst bestellen, ben benieuwd. :D

moet je zeker doen, zijn goede pijlen vind ik, de stijghoogte is niet veel waardoor het boeket en de knal groter en harder overkomen.
Met een goede korting zeker geen miskoop! ( 21 euro i.p.v. 29 euro)

Zijn echt hele goede pijlen.
Heb ze afgelopen jaarwisseling ook in mijn assortiment gehad.
Ik ben persoonlijk niet zo'n pijlenfreak, maar deze zijn echt goed te noemen!
Als je de kans hebt om ze te kopen, zeker doen!

moet je zeker doen, zijn goede pijlen vind ik, de stijghoogte is niet veel waardoor het boeket en de knal groter en harder overkomen.
Met een goede korting zeker geen miskoop! ( 21 euro i.p.v. 29 euro)

Zelfs zonder korting waar voor je geld. :)

Ik vind dit echt geweldige pijlen...

Moet eens kijken of ik ruimte heb in mijn budget... Mocht het niet passen dan neem ik die original pro rockets 1 wel. Dat zijn 3 van zulke toch ?

Ik heb deze ook besteld dit jaar, voor 15 euro :) voor dat geld, kunnen ze bijna niet tegenzitten:thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan