Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Ik werk zelf bij lidl. Er is denk ik de helft minder binnen gekomen dan vorig jaar bij de 1e verkoopdag. Er werd vorig jaar nog wel regelmatig nageleverd dus weet niet hoe dat dit jaar zal zijn.

Voorderest zijn ook echt alléén de artikelen binnen gekomen die in de folder staan, dus bijvoorbeeld geen knetterlinten.

Meestal wel ja. Er zijn wel eens creatievelingen met die linten, daar komt een ex nederlandse 100.000 klapper niet bovenuit! :bonk:

Wat ontzettend jammer! Ik heb vorig jaar van 4 pakjes een matje gemaakt, deze knetterlinten waren onwijs hard. Het was echt letterlijk oorverdovend!

Wat ontzettend jammer! Ik heb vorig jaar van 4 pakjes een matje gemaakt, deze knetterlinten waren onwijs hard. Het was echt letterlijk oorverdovend!

Zo, die zijn wel héél goed inderdaad! Ik wist dat er verschil zat tussen de batches, maar dit had ik niet verwacht!

Ik werk zelf bij lidl. Er is denk ik de helft minder binnen gekomen dan vorig jaar bij de 1e verkoopdag. Er werd vorig jaar nog wel regelmatig nageleverd dus weet niet hoe dat dit jaar zal zijn.

Voorderest zijn ook echt alléén de artikelen binnen gekomen die in de folder staan, dus bijvoorbeeld geen knetterlinten.
Das de moeite van het vroeger opstaan dus ook niet waard dit jaar

die knettererwten en crackling fountains zijn best leuk stookvoer

alles beter dan die "knetterrotjes" die in hun geheel blijven liggen na 3 knetters te hebben uitgepoept :bonk: die heb ik vorig jaar gewoon weggegooid, van Aldi/Lesli waren die geloof ik, troep, allemaal, ook die van Vulcan etc

Back
Bovenaan