Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Er moet gewoon een limiet worden ingesteld. Zo zag ik iemand met 60 pakken knetterlinten naar buiten lopen, de kar was er helemaal vol mee. Je kunt je voorstellen dat er niets meer in het schap lag. Totaal verknipt en ook heel egoïstisch. Heb door die kerel geen één pakje kunnen kopen en er werd ook niet meer bijgevuld. Om iedereen toch een mogelijkheid te bieden om wat te kopen moeten ze gewoon zeggen van elk soort maximaal 2-3 pakken per persoon.

vorig jaar had ik 5 pakjes in mijn winkelwagen liggen en ik draaide me eigen om en het was eruit gejat en grote monden richting mij dat ik er wat van zei..... kreeg nog net geen hoek stelletje tokkies bah

Er zijn nu voor zowel lidl/aldi samen slechts 3 zeecontainers onderweg. Dat verdelen over de filialen van beide winkels en tel uit. Aanbod is laag.
Advies: Bedenk alvast alternatief

Er zijn nu voor zowel lidl/aldi samen slechts 3 zeecontainers onderweg. Dat verdelen over de filialen van beide winkels en tel uit. Aanbod is laag.
Advies: Bedenk alvast alternatief

Maar de Lidl wordt bevoorraad door GBV, de Aldi door Lesli. Dus drie containers klinkt mij ietwat vreemd in de oren.

Weet je wat, als jij nou voor ons allebei inslaat en ik die knuppel hanteer? Beetje teamwork... :D

Haha. Nog een mannetje nodig voor een groot beveiligings schild vast te houden? Rookballen zijn eventueel ook handig. :handsup: Vorig jaar ging het er her en der niet best aan toe!

Laatst bewerkt:
Wanneer ik in vuurwerbieb naar het Lidl assortiment voor dit jaar kijk staan daar ook nog grondbloemen, knetterlinten en knetter vulcanen bij. Kan het zijn dat ze dit niet in de folder zetten om “hamsteraars” te voorkomen? De knetterlinten zijn dit jaar wel 2 euro duurder dan vorig jaar (4,99)

https://vuurwerkbieb.nl/gbv-weco/lidl-cat1-vuurwerk

Als ik de link volg, dan zie ik sterretjes met het jaar 2021?
Of kijk ik verkeerd?

Lijkt op het assortiment van vorig jaar.

Back
Bovenaan