Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier in Arnhem Zuid net geweest. Assortiment zoals op de hier geplaatste foto's. Heel weinig voorraad. Beetje meegenomen zodat ze hier wat hebben om te stoken. Nu maar wachten op knetterlintrn e.d.
Ga ik over een uurtje broodjes voor de fam halen toch gebruiken als excuus om te kijken naar knettererwten/buisjes hè... En mij kennende; mocht dat 1x geen succes zijn, fiets ik komende dagen elke Lidl bij langs tot ik ze heb. Terwijl ik ze héb, van vorig jaar nog... Het is de jacht, de aankoop...
Bij m'n vaste Lidl geen pili crackers helaas, de rest wel maar die crackling fountains nu ff te groot pak voor me om mee te nemen. En na vandaag wrs overal op, dus ach ja
Net bij de lidl geweest in Den haag en daar was een nieuwe levering geweest van cat1 vuurwerk. Er waren maar 3 producten binnen gekomen. het street show parket, Phili crackers en knetterlinten.
De knetterlinten zijn er nu voor het eerst hier in Den Haag dus lijk maar 4 pakken meegenomen
Is ook vuurwerk he? Ik vind 't onderhand een beetje vervelend worden dat mensen dat constant moeten blijven roepen - als anderen daar plezier aan beleven is 't goed toch.