Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Hier (Arnhem Zuid en Velp) had de Lidl nu ook Knetterlinten, pilly crackers en street fonteinen pakket.

PS Velp niet veel Knetterlinten meer nadat ik er geweest was.

Bij onze lidl werd net alles aangevuld, 1 karton knetterlinten, 1 karton pili crackers en een karton met iets van een fontijnenmix. Werd mij ook verteld dat ze van alles maar 1 karton binnen kregen.

Lidl Oosterhout had enkel nog pili crackers liggen. Etiketje van knetterlinten hing er wel, wellicht moet het nog aangevuld worden.

Hier (Arnhem Zuid en Velp) had de Lidl nu ook Knetterlinten, pilly crackers en street fonteinen pakket.

PS Velp niet veel Knetterlinten meer nadat ik er geweest was.

Lag er in Arnhem Zuid nog veel?

En weet iemand hoe het in wageningen zit?

Lidl Oosterhout had enkel nog pili crackers liggen. Etiketje van knetterlinten hing er wel, wellicht moet het nog aangevuld worden.

Lag er in Arnhem Zuid nog veel?

En weet iemand hoe het in wageningen zit?

Er ligt nergens veel. Volgens mij klopt 1 karton per winkel wel. Je moet dus geluk hebben dat er nog niet veel mensen langs zijn geweest

Net bij drie Lidl's in Zwolle geweest. Overal alleen sterretjes en aansteeklonten. En dat terwijl je sterretjes dus helemaal niet aan kunt steken met een aansteeklont...

Moest toevallig wat halen bij de lidl hier, schap lag vol knetterlinten. Zou geen cat 1 meer halen, maar toch een paar doosjes meegenomen. Maarja nu denk ik al wat moet ik eigenlijk met die troep..

Back
Bovenaan