[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over de afhaaltijden:
Hoe moeilijk is het om even contact op te nemen met de desbetreffende dealer en je situatie uit te leggen. Dan komen ze echt wel met een oplossing.
Bij mij wordt het ook krap maar daar kom ik echt wel uit met de dealers. Het zijn ondernemers, die denken meestal in oplossingen als het ze omzet oplevert.

Kan bij makkelie de fontein naar de gewone voorverkoopprijs worden gezet? Dan kan ik mijn bestelling in 1 keer doen, of zijn dit de nieuwe prijzen? Alvast dank

Over de afhaaltijden:
Hoe moeilijk is het om even contact op te nemen met de desbetreffende dealer en je situatie uit te leggen. Dan komen ze echt wel met een oplossing.
Bij mij wordt het ook krap maar daar kom ik echt wel uit met de dealers. Het zijn ondernemers, die denken meestal in oplossingen als het ze omzet oplevert.

contact opgenomen maar krijg alleen een printscreen, dus lekker flexibel.. ja dan bestel ik toch niet.. simpel zat :)

:) hier ook maar wat speklappies en wat ongedierte besteld.

Worden leuke home made combiblokken.

Over de afhaaltijden:

Tja, waarom zou je het klanten ook makkelijk maken hé, liever iets twee keer moeten bedenken en uitvoeren. Prima verdienmodel :bonk:

Ik snap het allemaal wel, maar als je iets goeds doet voor de liefhebber, doe het dan in 1x 110% goed. Denk ik dan, als we het dan toch over goed ondernemerschap hebben ;)

Tja, waarom zou je het klanten ook makkelijk maken hé, liever iets twee keer moeten bedenken en uitvoeren. Prima verdienmodel :bonk:

Ik snap het allemaal wel, maar als je iets goeds doet voor de liefhebber, doe het dan in 1x 110% goed. Denk ik dan, als we het dan toch over goed ondernemerschap hebben ;)

Ze bieden een vrij extreme aanbieding aan, niets vreemds dat er dan ook wat voorwaarden aan vast zitten. Komen die voorwaarden je niet uit dan neem je contact op.

Ok, agree to disagree dan maar. Weinig zin om de discussie verder te voeren. Wat overigens prima is.

Ze bieden een vrij extreme aanbieding aan, niets vreemds dat er dan ook wat voorwaarden aan vast zitten. Komen die voorwaarden je niet uit dan neem je contact op.

ja contact opgemomen, normale reactie is blijkbaar al teveel moeite, alleen overzicht waar die tijden in staan. Nou das dan toch duidelijk, skippen die china red :D

juist vind ik ook!

Ik vind de commentaren over een winkel niet passend hier.Cr heeft een leuke freakactie gecreëerd en daar moeten we blij mee zijn.
Heb je problemen met je bestellingen mail of bel de winkel dan kun je vast wel wat regelen.

Ik heb ook niet zo een zin vroeg uit mn nest te komen. Maar ze maken niet voor niks zo een afhaalblok natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan