Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
5 gram zelfs joh https://wetten.overheid.nl/jci1.3:c:BWBR0027932&bijlage=II&z=2020-12-01&g=2020-12-01Wel de zwarte doosjes en 30 per doosje in plaats van 80. Ook even getest en deze doen het toch wel een stuk beter dan de grondbloemen van de aldi of action. Wat me opviel is dat de de grondbloemen in de zwarte doosjes 1,5 gram hebben . En ik dacht altijd dat cat 1 grondbloemen maar 1 gram kruit mochten bevatten.
Die één grams grondbloemen zijn gewoon zodat de supermarkten goedkoper uit zijn. Paar jaar geleden was Lidl de eerste die ze verkocht met maar één gram kruit, vond ik toen al troep, veel te kort. Maar nu is dat standaard geworden in elke winkel, buiten de gewone vuurwerkwinkels danGisteren hadden ze hier de grondbloemen ook weer liggen tot mijn grote verbazing! Meteen 7 doosjes meegenomen want was het enige wat ik nog miste bij mijn cat.1 collectie.
Wel de zwarte doosjes en 30 per doosje in plaats van 80. Ook even getest en deze doen het toch wel een stuk beter dan de grondbloemen van de aldi of action. Wat me opviel is dat de de grondbloemen in de zwarte doosjes 1,5 gram hebben . En ik dacht altijd dat cat 1 grondbloemen maar 1 gram kruit mochten bevatten.
Grondtollen
groundspinners
draaiende beweging over de grond met uitstoot van vonken of vlammen met geluidseffect anders dan een knal of zonder geluidseffect
F1
5,0 gram pyrotechnische stoffen of preparaten
Dit heb ik vorig jaar ook aantal keren al gehoord, triest voor woorden dat mensen alleen maar aan hun eigen denken en niet aan een ander. Misschien moeten ze een limiet invoeren wat je mee mag nemen per persoon?Wat een zielig gedoe vorig jaar. Ik woon 200 meter van een Lidl en dacht ik ga nog even wat F1 aanschaffen. Het was geen eens zo druk toen ik om kwart voor 8 aan kwam. Toen de winkel open ging werd ik onder de voet gelopen en werkelijk bijna iedereen stoof richting de schappen waar het F1 lag.
Ik heb nog wel wat kunnen bemachtigen (wat knetterlinten en fonteintjes) maar leuk is echt anders. Sommige (mag ik Tokkies zeggen?) namen echt karren vol mee. Daar heb ik toch wel even wat van gezegd. Maar ze kijken je alleen maar aan met een blik van wat bedoel je nou precies? En gingen vervolgens vrolijk door met graaien. Binnen een mum van tijd was alles op. Zag menig klant beteuterd om zich heen kijken met een blik van OK?![]()
Lijkt me toch niet dat het maar één pagina is??
Heb de hele folder doorgepluist maar staat maar op 1 pagina