Lesli vuurwerk in het nieuws

Dat is het ook.
In een eerdere tweet van Jasper staat dat ze er zijn voor de Pyromould.

Bedankt voor de opheldering! Dacht al, het lijkt me sterk dat Lesli de importeur die fel tegen look a likes van illegaal vuurwerk zijn dan zo'n product op de markt zouden brengen!

Niels de Laure ‏@ndelaure
Voorbereidingen voor de vuurwerkdemo van maandagavond, 1.000 goodybags klaarmaken, mega opkomst verwacht #Lesli

De foto op deze tassen is gemaakt door onze Morris (Pyroboy)!! Top!

BS5h-67IIAApBw5.jpg

Laatst bewerkt:
Niels de Laure ‏@ndelaure
Belangrijk onderdeel van de demo is onze presentatie, nuttige info voor onze dealers. Voorbereiding reeds gestart.

BS6jHBxIIAABFcb.jpg

Lesli is lekker aan het tweeten nog een nieuwtje:

"@JasperGroen: Vanavond de allerlaatste producten op video zetten voor ons compleet nieuwe webshop concept #Lesli #Vuurwerk"

Lesli is lekker bezig zeg, telkens weer leuke nieuwtjes.
Hopelijk maandag van de partij, wil het spul nu wel in real life zien.

Namens Vuurwerkbieb zullen Pyroguy & Dmenrapstar aanwezig zijn bij deze demo en alles filmen, jongens bedankt alvast en geniet, ik baal als een stekker dat ik er zelf niet bij kan zijn

"@vwplanet: Nieuw in ons assortiment: de Spyder!
Natuurlijk te koop op het straks geheel vernieuwde vuurwerkplanet.nl"

"@JasperGroen: Ingelaste #vuurwerk veiling morgen rond 20:00 tijdens onze demoavond #Lesli #Vuurwerk Mis het niet!!!"

Veiling is niet openbaar.Je mag op uitnodiging naar binnen. Betreft een besloten demo. Namens vuurwerkcrew zullen aanwezig zijn: Mike , Jaco en mijn persoontje. Waarschijnlijk onder voorbehoud ook Wesley.

Jasper Groeneveld ‏@JasperGroen
De traditionele beelden van de #Oudejaarsavond draaien! #Lesli #demo

BTJ3qCJIAAAPLTb.jpg

Ben er dan tog nog bij, na veel geregel hier thuis is het gelukkig gelukt.
Heb er zin aan en ben zeer benieuwd.

Back
Bovenaan