Lesli vuurwerk in het nieuws

Kleuren zijn heel gaaf, erg helder.
Tempo vind ik persoonlijk minder, maar ben nu wel benieuwd geraakt.

eerste stuk vind ik super als er meer tempo in komt dan hoeft alleen het laatste salvo maar boeketten te hebben.
Kleuren laten duidelijk kwaliteit zien:)

Rechtstreeks van de FB-pagina /Vuurwerkplanet:

Terwijl de media en boze politici de focus leggen op (veelal illegaal) knalvuurwerk, zoeken wij altijd vooral mooie sierproducten! Dit jaar zetten we vol in op de neonkleuren trend!

KLEURENEXPLOSIE!

PREVIEW: http://www.facebook.com/photo.php?v=775589489126873&set=vb.165152563503905&type=2&theater

Check het filmpje!!

komt deze dit jaar op de nederlandse markt ? hoeveel moet zoiets gaan kosten ongeveer ?
ik vind het een mooi product, perfecte kleuren combi, met een mooie finale!

Dezelfde cake maar dan met een tail erachter en zonder die boeketten. Dus een multishots multicolor Fuego/The Moment. Dát zou een hit worden :9~!

komt deze dit jaar op de nederlandse markt ? hoeveel moet zoiets gaan kosten ongeveer ?

Deze komt inderdaad op de NL-markt, meer info dan dat in het Facebook-bericht staat is nog niet bekend.

Er zijn een aantal importeurs die ieder jaar in het voorseizoen af en toe een zgn. teaser plaatsen zodat je bijv. al een glimp van nieuwe artikelen kunt zien of bijv. alleen een omschrijving of foto te zien krijgt. Over het algemeen duurt het tot eind augustus voordat de eerste nieuwe producten echt officieel gepresenteerd en gelanceerd worden. Vorig jaar had Lesli een uitzondering door eind juni zelfs een officiële preview-demo te houden van de nieuwe artikelen voor een selecte groep winkeliers en VWC-leden (!!). Dit jaar doen ze dat niet maar wie weet wat er volgend jaar gaat gebeuren...

Deze komt inderdaad op de NL-markt, meer info dan dat in het Facebook-bericht staat is nog niet bekend.

Er zijn een aantal importeurs die ieder jaar in het voorseizoen af en toe een zgn. teaser plaatsen zodat je bijv. al een glimp van nieuwe artikelen kunt zien of bijv. alleen een omschrijving of foto te zien krijgt. Over het algemeen duurt het tot eind augustus voordat de eerste nieuwe producten echt officieel gepresenteerd en gelanceerd worden. Vorig jaar had Lesli een uitzondering door eind juni zelfs een officiële preview-demo te houden van de nieuwe artikelen voor een selecte groep winkeliers en VWC-leden (!!). Dit jaar doen ze dat niet maar wie weet wat er volgend jaar gaat gebeuren...

ik ben benieuwt! (heb je zelf ook geen iedee welke lijn zoiets kost ?
10,20,30,40,50 euro en ga zo maar door. ik zelf schat rond de 40 ?

Dat iemand €14,95 zegt betekend nog niet dat hij ook 14,95 gaat kosten...

Precies! Ik kan het mis hebben Tristen, maar die opmerking over EUR 14,95 wordt volgens mij als suggestie gedaan. Je bedoelt denk ik o.a. die reactie van Arno van Magic Vuurwerk, maar volgens mij verkopen ze bij Magic toch geen Lesli of wel? Wij verkopen wel Lesli maar kennen de details van dit product helaas nog niet...

Laatst bewerkt:
mocht die echt 15 kosten, haal ik gelijk 10st, is bijna te mooi om waar te zijn, zon lage prijs, voor prachtige kleuren combi's

*niet dat straks 50 moet gaan kosten, vind 15 helemaal prima!!

Het is denk ik te mooi om waar te zijn. Maar je weet maar nooit. Als de prijs zo blijft sla ik er zekers ook wat van in.:wink:

Ben ook benieuwd naar de prijs hiervan. Ben zelf van plan om binnenkort er langs te gaan, dus gelijk maar een kijken of we er achter kunnen komen.

Precies! Ik kan het mis hebben Tristen, maar die opmerking over EUR 14,95 wordt volgens mij als suggestie gedaan. Je bedoelt denk ik o.a. die reactie van Arno van Magic Vuurwerk, maar volgens mij verkopen ze bij Magic toch geen Lesli of wel? Wij verkopen wel Lesli maar kennen de details van dit product helaas nog niet...

Volgens mij was de eerste opmerking €14,95 van mij en deze was inderdaad niet serieus bedoeld wel lachen dat iedereen alles klakkeloos overneemt.
Maar wees eerlijk een waaier van lesli voor €14,95 ???

Het leek mij ook meer bevestigend, en €14,95 leek mij inderdaad erg laag voor een waaier van Lesli. King Cobra kost ook niet erg veel.

Ik bedoel de reactie van Rene Hekkelman, hij zei: ''En dat voor €14,95.''

Afwachten denk ik, al lijkt het mij onwaarschijnlijk...

Back
Bovenaan