Lesli vuurwerk in het nieuws

"@ndelaure: Onze masterpiece zojuist binnen, zoals alle combi-boxen dit jaar met handig en veilig afrits systeem

BTgGA_SIMAAP3Hv.jpg

"@ndelaure: En zo zonder bovenkant #Leslivuurwerk #groenrijk

BTgGdXbIIAAHdxw.jpg

Laatst bewerkt:
"@JasperGroen: Vanochtend m'n collega terug gevonden bij het ontbijt! Goed gesprek gehad bij #BAM nu op naar volgende afspraak #Lesli"

"@JasperGroen: Lange dag met veel #vuurwerk achter de rug. Zowel voor het lopende seizoen als alvast voor 2014. #vooruitdenken"

Niels de Laure ‏@ndelaure 7m
Geruchten over te weinig vuurwerk in NL, niet bij Lesli! Alles tijdig binnen, nu ook al eerste zending#pyromoulds.

BUb2Qd9CQAEaUHi.jpg:large

"@ndelaure: Eerste exemplaren speciaal vuurwerkfolders nu al klaar! Service op maat! #klantiskoning bij #Leslivuurwerk"

BVHur6wCAAEmfuN.jpg

"@ndelaure: Nog volle bak met onze vuurwerk folders bezig. De komende weken moeten alle folders per klant worden afgehandeld. Alles op schema!"

Niels de Laure ‏@ndelaure 1u
Dit jaar in onze folders, veel gave actieknallers!

BWufoaiIcAEZ2nk.jpg

(Ik zie daar Binkies rechtsboven!!!)

Edit: Ik heb aan Niels gevraagd of deze Binkies overal verkocht worden dit kreeg ik als antwoord:
Nee, alleen klanten die deze extra toevoegen aan het assortiment.

Laatst bewerkt:
Best kruitsnuivers, het is de laatste tijd een beetje stil op de pagina..! Dus even een update; de eerste items zitten al in het CE-traject en de eerste testavonden met het collectieteam staan al voor volgende week in de agenda! Er zijn een boel wensen en we weten zeker dat we dit jaar een topcollectie kunnen samenstellen! De eerste labels wachten op hun potten! Houd de pagina goed in de gaten, voor de nieuwe updates omtrent collectie en vuurwerkplanet algemeen!

Wij zijn al aan het aftellen en kunnen niet wachten tot het weer zover is!! Er wordt keihard gewerkt door onze inkopers en designers samen met het collectieteam om er weer een topjaar van te maken!

https://www.facebook.com/vuurwerkplanet?fref=ts

Jasper Groeneveld ‏@JasperGroen · Feb 17
Nieuwe 75 grams vuurpijlen voor de Deense en Oostenrijkse markt. Wow!

75 grams pijlen..jpg

Back
Bovenaan