Wie zoekt zal vinden, Goudvuur te Gouda.
Neem gelijk een kijkje mischien over heen gekeken.
Dankje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wie zoekt zal vinden, Goudvuur te Gouda.
Film van deze cakebox, geschoten bij Goudvuur in Gouda.
Voor ik de verkeerde voor me heb, op welk tijdstip ongeveer![]()
Net live gezien in enschede... daar kost ie 60 euro. Voor dat geld geen verkeerd product maar het blijft wel 60 euro. De boeketjes zijn niet groot en de knal niet hard... ik zocht nog wat cakes voor in de vooravond, had deze op de lijst maar twijfel nu toch weer... royal heeft trouwens wel echt mooie nieuwe producten
Jaja wat een fantast ben jij zeg!!!! kijk ff bij de nieuwe demo films. Plus mij voor het blok gooien terwijl het gewoon zo is!!!
Deze is net zo als in Koekange. Je moet geen 150 shots 30mm verwachten voor 60 euro. Even live meemaken zou ik zeggen. Tot die tijd gewoon je mond houden.
Deze is net zo als in Koekange. Je moet geen 150 shots 30mm verwachten voor 60 euro. Even live meemaken zou ik zeggen. Tot die tijd gewoon je mond houden.
Op dat andere filmpje komt hij toch wel wat beter over hoor. Hier zijn de boeketten redelijk klein, vind ik zelf..
Jaja wat een fantast ben jij zeg!!!! kijk ff bij de nieuwe demo films. Plus mij voor het blok gooien terwijl het gewoon zo is!!!
Deze reactie is toch totaal niet netjes?
Eerst heb je een 'zeer betrouwbare bron' wat je gewoon zelf bent.
In je volgende reacties ben je aan het draaien en dan nu dit tegenover royal terwijl hun wel de moeite nemen om snel te reageren.
Mischien is het laatste filmpje met een andere camera gefilmd?
Maar stel deze box presteerd zoals in de eerdere filmpjes dan neem ik aan dat je ook Door het stof gaat in dit topic en gewoon echt je excuses naar royal maakt.
Zal je achteraf gelijk hebben zal ik de eerste zijn die naar aanleiding van deze post me excuses naar jou zal maken.