Legendary 150's

Heb het gevraagd via de mail bij abcvuurwerkarkel.
Als royal hem kan leveren bestellen ze hem voor me.
Mischien een optie voor je?

Net live gezien in enschede... daar kost ie 60 euro. Voor dat geld geen verkeerd product maar het blijft wel 60 euro. De boeketjes zijn niet groot en de knal niet hard... ik zocht nog wat cakes voor in de vooravond, had deze op de lijst maar twijfel nu toch weer... royal heeft trouwens wel echt mooie nieuwe producten

Voor ik de verkeerde voor me heb, op welk tijdstip ongeveer :P

17:35

Net live gezien in enschede... daar kost ie 60 euro. Voor dat geld geen verkeerd product maar het blijft wel 60 euro. De boeketjes zijn niet groot en de knal niet hard... ik zocht nog wat cakes voor in de vooravond, had deze op de lijst maar twijfel nu toch weer... royal heeft trouwens wel echt mooie nieuwe producten

Voor de gein toch nog eens de bovenstaande film van DS kijken. Als je dan eens vergelijkt met losse cakes van bijvoorbeeld Vulcan vind ik dat de Legendary 150's toch wel erg veel waar voor je geld biedt!
Voor in de vooravond absoluut geen minderwaardig vuurwerk.

Op t filmpje hierboven is die wel duidelijk minder dan bij het filmpje van Kuiper Koekange... Vind hem zo niet echt veel aan, had hem besteld voor de grote effecten op het andere filmpje..

Jaja wat een fantast ben jij zeg!!!! kijk ff bij de nieuwe demo films. Plus mij voor het blok gooien terwijl het gewoon zo is!!!

Deze is net zo als in Koekange. Je moet geen 150 shots 30mm verwachten voor 60 euro. Even live meemaken zou ik zeggen. Tot die tijd gewoon je mond houden.

Deze is net zo als in Koekange. Je moet geen 150 shots 30mm verwachten voor 60 euro. Even live meemaken zou ik zeggen. Tot die tijd gewoon je mond houden.

Ik heb hem lijf meegemaakt :wink: . Plus kijk is naar de demo van kuiper die op andere fora's van kuiper wel staat. Een veel betere verzie, maar goed ik heb me aan men woord gehouden hij staat hier in de straat.

Op dat andere filmpje komt hij toch wel wat beter over hoor. Hier zijn de boeketten redelijk klein, vind ik zelf..

Op dat andere filmpje komt hij toch wel wat beter over hoor. Hier zijn de boeketten redelijk klein, vind ik zelf..

Afstand en soort camera/mic kan nog wel eens het verschil maken.Bij Koekange waren de boeketten en burst ook niet heel groot en super hard. Maar dat verwacht ik ook niet voor 60 euro. Maar in vergelijking tot de boxen van Katan van dezelfde prijsklasse vind ik deze veel beter. Die van Katan heb ik ook gehad en deed het ook goed in de straat. Dus deze zal nog beter zijn :)

Jaja wat een fantast ben jij zeg!!!! kijk ff bij de nieuwe demo films. Plus mij voor het blok gooien terwijl het gewoon zo is!!!

Deze reactie is toch totaal niet netjes?
Eerst heb je een 'zeer betrouwbare bron' wat je gewoon zelf bent.

In je volgende reacties ben je aan het draaien en dan nu dit tegenover royal terwijl hun wel de moeite nemen om snel te reageren.

Mischien is het laatste filmpje met een andere camera gefilmd?

Maar stel deze box presteerd zoals in de eerdere filmpjes dan neem ik aan dat je ook Door het stof gaat in dit topic en gewoon echt je excuses naar royal maakt.

Zal je achteraf gelijk hebben zal ik de eerste zijn die naar aanleiding van deze post me excuses naar jou zal maken.

Deze reactie is toch totaal niet netjes?
Eerst heb je een 'zeer betrouwbare bron' wat je gewoon zelf bent.

In je volgende reacties ben je aan het draaien en dan nu dit tegenover royal terwijl hun wel de moeite nemen om snel te reageren.

Mischien is het laatste filmpje met een andere camera gefilmd?

Maar stel deze box presteerd zoals in de eerdere filmpjes dan neem ik aan dat je ook Door het stof gaat in dit topic en gewoon echt je excuses naar royal maakt.

Zal je achteraf gelijk hebben zal ik de eerste zijn die naar aanleiding van deze post me excuses naar jou zal maken.

De reactie kan misschien te fel overkomen, zo is hij niet bedoeld zal hem aanpassen. Feit blijft wel als je de films naast elkaar afspeelt dat je een ander kwaliteit product hebt. Dat jullie dit schijnbaar niet willen zien tja daar kan ik ook niks aan doen. En nee die bron was ik absoluut niet zelf. Ik heb deze besteld omdat ik me aan de belofte houd, en ga deze dan ook filmen. Ik zeg niet dat dit geen waar kan zijn voor het geld wat je ervoor betaald. Ik zei alleen dat het niet zo goed wordt als op de demo van kuiper. Maar goed ik laat het voor nu totdat ik deze geschoten heb met oud en nieuw, wordt vervolgd.

Zo af en toe zijn er pareltjes op de markt, dit kan zo maar zeer plausibel zijn hoor! Ik wil de gok wel wagen.

Dat vond ik ook al acyrus... maar anderen zijn er helemaal ondersteboven van.... het kan dus bijna niet anders om er gaan mensen teleurgesteld worden met oud en nieuw... toch een verschil in kwaliteit op demo's blijkbaar

Voor 55 euro is er niet zoveel mis mee hoor, zeker als je bedenkt dat je bij sommige importeurs alleen al 55 euro betaald voor een 500 grams potje. Deze is leuk, maar gewoon niet bijzonder.

Back
Bovenaan