robert_v_dijk87
VWC lid
Was zeker een leuk bakkie!!ramt lkkr door
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ok ik koop deze laat en deze filmen. Als deze zo is als deze was vanavond roep ik hem nadat ik hem met oud en nieuw zo in de straat heb gehad tot beste prijs kwaliteits verhouding wat er op dit moment er is. Want dan vind ik het voor deze prijs de grootste aanrader van alle producten, daar meen ik elk woord van. Laat ik het zo zeggen, ik zeg niet dat deze effecten niet te halen zijn met wat je in nl aan mogelijkheden hebt. Maar vond deze wat sterkte betreft 1 van de betere van de hele avond. Dan kijk ik ook naar de kruid inhoud, en het is bijna niet te geloven. Maar als deze niet de zelfde kwaliteit heeft als op de demo, dan is dit meteen het laatste wat ik van royal koop. Is hij wel net zo goed dan men oprechte excuses.
En? Ben benieuwd naar je ervaring....
Nou daar komt hij dan. Een mooi klein toch wel schattig doosje, goed afgewerkt niks mis mee. Label prima voor elkaar. Het doorlonten ook prima te doen. Hij staat op film dus daar kom ik op terug. Prijs kwaliteit is prima in orde, mooi tempo redelijk goede boeketten nog. Daar heb ik ook niks op aan te merken. Wat dan wel weer jammer was hij was minder goed dan bij kuiper, het is me niet te doen om mijn gelijk te halen, wat natuurlijk zo wel gezien gaat worden. Maar gewoon om het feit dat hij wel minder presteerde dan bij kuiper.
Ik zou hem prijs kwaliteit in de straat een goede 7.5 geven. Bij kuiper een 10.
Ik vind prijs kwaliteit dit mischien wel de beste box op de markt.. duurt ook best lang.
Boeketten goed alles goed mooi compact.
Ik geef deze een 9
Zojuist deze besteld voor 47,50. Voor dat geld zie het er goed uit!!
Best een goede cakebox voor deze prijs, burst was alleen niet heel hard .
Zit nog te twijfelen om deze voor 30 euro aan te schaffen.
Waar is deze te koop voor 30?