Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
van harte met deze mijlpaal... geweldig de site word steeds groter en groter.. ik heb ook al gemerkt dat we buitenlandse members op de site hebben erg leuk.. zo word de site steeds bekender top
het is echt geweldig dat dit gebeurd.
Nog maar een paar jaar op internet en dan al bijna 3000 members, ach als je een forum hebt met goede members en goede moderators en nog een site die functioneel helemaal in orde is, kunnen het er weleens veel meer worden.
Ongelooflijk, 3.000 leden in 2 jaar tijd, iets wat wij niet durfden te dromen, maar waar wij natuurlijk ontzettend blij mee zijn. Met het seizoen al in zicht gaan we op voor de volgende mijlpalen!
Gefeliciteerd. Zag vorige week al staan dat jullie 2.990 leden hadden en elke dag gekeken of het er al 3.000 waren maar er kwam maar steeds 1 lid bij dus het duurde wel even maar 3K is niet niets!
Gegeliciteer vuurwerkcrew.
Jullie hebben dit aan je zelf te danken.(in positiefe zin)
Door alle jullie harde en goede werk kom je aan dit aantal leden.
En ik weet zeker dat er nog veel meer leden bij zullen komen.
Inderdaad Peter, ik had dit ook wel verwacht. (En dan niet vanaf gisteren, maar vanaf eind vorig jaar ofzo.)
Het zou me daarom niets verbazen als vwc tegen de 3750 leden zit, eind van het jaar.