Leden-mijlpaal: 20.000!!!

26-12-2006: 2.600 leden, 2.600ste lid is Kapoet.nl

Wederom de "toeval" dat we 6 dagen na de vorige mijlpaal zitten.
Op naar de volgende maar weer! :bye:

Laatst bewerkt:
Verdommeee zeg.. Onvoorstelbaar snel! Denk persoonlijk dat dit de laatste mijlpaal zal zijn.. in dit jaar.. maar wat een prestatie jongens! Moge het alleen nog maar beter gaan!

geheh misschien wordt het nogwel 2750:p
Nu is niemand meer met kerst bezig verveeld zich rot(wanneer het vuurwerk is opgehaald) en gaat maar internet afzoeken.

Ochjah ons "doel" was tochal berijkt:wink:

Goed gedaan weer mannen.
Weer een nieuwe mijlpaal, weer een mooi rond getal.
Het gaat nu toch op richting 3000 leden. Dat zou fantastisch zijn.
Vergeet niet dat jullie pas een jaar in de lucht zijn.!!!!
Ik denk zelf dat jullie eind van het jaar op 2800 leden uit zullen komen.
De komende dagen breekt de vuurwerkgekte helemaal los.

Allemaal van harte gefeliciteerd met het resultaat.

:cool: :cool:

26-12-2006: 2.600 leden, 2.600ste lid is Kapoet.nl

Wederom de "toeval" dat we 6 dagen na de vorige mijlpaal zitten.
Op naar de volgende maar weer! :bye:

Nouja toeval toeval ben niet voor niks allemaal nieuwe acounts aan het aanmaken he :biertje:
Just kidding ik weet dat dat niet kan :p
Wederom gefeliciteerd ik denk dat ik maar eens een programmaatje ga maken die automatisch felicitaties hier post elke 6 dagen :D :wink:
Super jongens!!
:bye:

van harte alweer alweer super goed 2600!!!!!!2006 mja past wel een beetje bij elkaar zondag moeten het er 2700 zijn hoor 2007 beginnend... komt goed!!

gefeliciteerd mannen gaat echt heel erg goed mischien zitten we in december van dit jaar wel op de 5000 als het zo door gaat

Denk dat misschien ietwat optimistisch is. Maar ik zou blij zijn als we op 3500 komen te zitten. Misschien de 4000 wel. Maar ik zou zeggen ik leg de doellat op 3500.

Moet wel een beetje bescheiden blijven he :bye:

Vuurwerkcrew: Still going strong.
Op de vuurwerkstartpagina staan jullie onder de topsite,s en dat zijn jullie ook.
Gefeliciteerd.
Nog maar 300 leden en dan al 3000!!!!!. Dat is al een geweldig aantal.!!!
Toppie
:bye: :bye:

vwc goed bezig jongens ja ik ben nog steeds nieuwe accounts aan het aanmaken raak alleen beetje door me namen heen :wink:
Ga zo door!

Laatst bewerkt door een moderator:
Jongens/meiden dit is geen kroeg/slow chat heb zonet aantal berichten verwijderd hou het aub ontopic!!!!

Goed hoor !!! Maarre , ff een vraagje , stellen jullie een maximum aantal leden in zodat je niet zo'n site als avp krijgt ????

Goed hoor !!! Maarre , ff een vraagje , stellen jullie een maximum aantal leden in zodat je niet zo'n site als avp krijgt ????

wij stellen geen maximum aantal leden.

En een site als AVP is niet zo door het aantal leden maar doort het ''soort'' leden die er komen. ik kom graag op AVP maar het is een feit dat daar het wat jongere publiek langs komt met vaak minder veel kennis en ervaring.

groeten,
Kruitsnuiver.

Ja, maar deze site wordt veel meer gestuurd door de crew.. Je krijgt hierdoor minder mensen die over onzin gaan praten, omdat er minder onzin-topics worden aangemaakt.

En als op een site het publiek komt wat Kruitsnuiver bedoelt dan maakt het echt niet uit of je een maximum aantal leden hebt of niet:wink: Het zal dan alleen in mindere mate voorkomen.

Zojuist is de 2.900ste member een feit geworden! :D

04-06-2007: 2.900 leden, 2.900ste lid is Hellpyro

Back
Bovenaan