Leden-mijlpaal: 20.000!!!

3,000 leden mijl paal is heel goed :)

maar bekijk het ook op deze kant:

dik de helft van de 3000 leden zijn "haast" nooit online en zitten dus maar als oud vuil in de database & hebben 0 posts :wink:

ja maar sommige leden hoefen niks te posten en zoeken gewoon naar wat informatie zonder daarbij te posten. Maar vaak zijn er inderdaad wel ''noobs'' die in december aanmelden en daarna nooit meer de site aankijken. Maar dan kunnen ze wel zeggen van: ja ik zit ook op een vuurwerk forum.:bye:

Dat klopt, maar als je forum 30.000 leden zou tellen heb je dat zelfde fenomeen. :wink:
Het is ook zo dat er veel leden zijn die niet altijd inloggen, maar wel het forum bekijken. :wink:

Maar mensen, bedankt voor de complimenten, laten we nu weer wachten op de nieuwe mijlpaal. :D

2.700 aangemaakte topics, ook niet mis! Ze schieten soms als paddenstoelen uit de grond. Bijna evenveel topics als leden! :)

Gefeliciteerd heren vwc word groter en groter en groter.. gaat de goede kant op,hopelijk komen er een hoop AVP gasten op vwc af zou leuk zijn he.. althans als ze dan ook wat zinnigs te melden hebben.:bye:

26-09-2007: 3.200 leden, 3.200ste lid is bombaci

Duidelijk dat het weer kriebelt bij velen, nog net geen 3 weken na de vorige mijlpaal. :wink:

3200 members and growing natuurlijk!
Geweldig dit jongens!
Er moet toch een keer een eind aan komen :wink:
Maar zolang VWC zo goed bezig blijft als het is zal dit aantal nog zeker groeien want nog niet alle freaks zijn aangemeld :wink:
Ga zo door!
:bye:

Jaaa eindlijk weer een mijlpaal behaald! Gefeliciteerd dan maar en we gaan inderdaad gewoon lekker verder en hopelijk met oud en nieuw weer een groot aantal leden erbij. Ik denk trouwens niet dat we de 4.000 gaan halen, maar misschien! Wie weet!

Jaaa eindlijk weer een mijlpaal behaald! Gefeliciteerd dan maar en we gaan inderdaad gewoon lekker verder en hopelijk met oud en nieuw weer een groot aantal leden erbij. Ik denk trouwens niet dat we de 4.000 gaan halen, maar misschien! Wie weet!

Dit jaar nog de 4000 ?. Ik denk dat het nog mischien halen. Laten we het hopen is toch wel cool, Maar dat zullen we wel halen nu het vuurwerkseizoen al ''lang'' begonnen is en een nieuwe generatie elk jaar bijkomt en andere beginde freaks of oude freaks. of die nu pas wakker geworden zijn na de zomer de late freaks:D :bye:

Waneer u €100 naar rekeningsnummer ******* overmaakt ontvangt u op 29 dec €99 aan gratis vuurwerk :)

Nee dus ;)

gaat steeds beter met de site he.. gefeliciteerd met het behalen van al zoveel members.. wat is de peiling tot het einde van het jaar?? 3500?

Back
Bovenaan