Leden-mijlpaal: 20.000!!!

Gefeliciteerd mannen!:cool: Gaat lekker zo! (ook een geweldige site dit overigens)

Op naar de 3000!:blink:

Ik zie maar 2896 staan bij het ledenaantal :angel:
MAar blijft een leuke mijlpaal! De 3000 is weer een feesie waard!
Gefeliciteerd jongens!
:bye:

van harte met deze mijlpaal... geweldig de site word steeds groter en groter.. ik heb ook al gemerkt dat we buitenlandse members op de site hebben erg leuk.. zo word de site steeds bekender top

Zou kunnen, maar het zegt me allemaal niet zo veel.
Kwaliteit van het forum doet mij het meeste deugd.:wink:

het is echt geweldig dat dit gebeurd.
Nog maar een paar jaar op internet en dan al bijna 3000 members, ach als je een forum hebt met goede members en goede moderators en nog een site die functioneel helemaal in orde is, kunnen het er weleens veel meer worden.:p

Gefeliciteerd!!

Leuk, dat het hele jaar door mensen zich blijven aanmelden voor vuurwerksites.

Zojuist heeft zich Speedy209 aangemeld.
Het betekent lid nr. 3.000 !! Een nieuwe mijlpaal dus voor ons.Welkom speedy209

06-08-2007: 3.000 leden, 3.000ste lid is speedy209

Ongelooflijk, 3.000 leden in 2 jaar tijd, iets wat wij niet durfden te dromen, maar waar wij natuurlijk ontzettend blij mee zijn. Met het seizoen al in zicht gaan we op voor de volgende mijlpalen! :D

Allen bedankt! :bye:

Gefeliciteerd. Zag vorige week al staan dat jullie 2.990 leden hadden en elke dag gekeken of het er al 3.000 waren maar er kwam maar steeds 1 lid bij dus het duurde wel even maar 3K is niet niets! :D

Gegeliciteer vuurwerkcrew.
Jullie hebben dit aan je zelf te danken.(in positiefe zin)
Door alle jullie harde en goede werk kom je aan dit aantal leden.
En ik weet zeker dat er nog veel meer leden bij zullen komen.

De eerste 3.000 leden zijn binnen nu op naar de volgende 3.000:D

Haha nee het is een erg goed resultaat.
Maargoed had ook niet anders verwacht, hier is veel info te vinden.:)

Inderdaad Peter, ik had dit ook wel verwacht. (En dan niet vanaf gisteren, maar vanaf eind vorig jaar ofzo.)
Het zou me daarom niets verbazen als vwc tegen de 3750 leden zit, eind van het jaar.:cool:

yeah, dit is gewoon weer fantastisch en hoop dat we dit jaar nog de 4000 halen. zal wel te doen zijn denk ik:p

ooh jah, ik verwacht dat we de 4.000 wel gaan halen hoor, al die "december-noobs" <- schoot me te binnen van AVP :p, ik heb er vertrouwen in!

-> Gefeliciteerd met de 3.000 niet niks, zo midden in het jaar!

Vincent

CrazyFireworks.nl

CrazyFireworks.nl

3,000 leden mijl paal is heel goed :)

maar bekijk het ook op deze kant:

dik de helft van de 3000 leden zijn "haast" nooit online en zitten dus maar als oud vuil in de database & hebben 0 posts :wink:

Back
Bovenaan