Leden-mijlpaal: 20.000!!!

Het gaat zeker erg snel met het groeien van de site(aantal leden).
VWC, wederom gefeliciteerd.

Zo dan! het gaat lekker hoor! gefeliciteerd mannen, geweldig hoe de site groeit!
---
het lijkt me leuk om een grafiekje te maken over de tijd tussen het aantal leden en de maanden...

Vincent.

P.S.

zoiets als:

leden |
|
|
|
|
|_______________
maand\jaar (of datum)

als er mensen geïntereseerd zijn in zo'n grafiekje zal ik kijken of ik er eentje kan maken... :)

Zo dan! het gaat lekker hoor! gefeliciteerd mannen, geweldig hoe de site groeit!
---
het lijkt me leuk om een grafiekje te maken over de tijd tussen het aantal leden en de maanden...

Vincent.

P.S.

zoiets als:

leden |
|
|
|
|
|_______________
maand\jaar (of datum)

als er mensen geïntereseerd zijn in zo'n grafiekje zal ik kijken of ik er eentje kan maken... :)

Nou, je kunt ermee beginnen. Je hebt in dit topic bij elke mijlpaal de datum staan, dus het lijkt me makkelijk om zoiets te maken, niet?
06-08-07: 3000 leden
04-09-07: 3100 leden (28 dagen)
26-09-07: 3200 leden (22 dagen)
16-10-07: 3300 leden (21 dagen)
31-10-07: 3400 leden (15 dagen)

Zo krijg je zegmaar (als je in juli 2005 begint) een conjunctuur lijn denk ik; een stijgende golvende lijn.:)
:bye:

12,5 lid per dag de laatste tijd

12,5 lid per dag de laatste tijd

3500 leden in minder dan 2enhalf jaar , er zijn maar weinig mensen die dit kunnen , zeer grote complimenten aan de crew .
in mijn ogen is elk stukje moeite wat er voor de site wordt gedaan 'n lid extra en dat is de reden dat jullie de 3500 hebben gehaald , top :applause::thumbsup::handsup::biertje: .

Laatst bewerkt:
hehe wie zei dr ook alweer dat we de 4000 niet gaan halen? binnen 8 dagen 100 leden erbij, als het zo doorgaat... :D
Gefeliciteerd mannen! echt super om het ledenaantal te zien groeien zolang er maar geen onzin posts worden gepost!

Vincent.:D

Goed opgemerkt Kruitsnuiver, hehe.

3.500 is een mooi getal, past ook zeker bij het forum. Onderhand is de top 3 vuurwerkgeraleteerde websites in Nederland goed vertegenwoordigd met FPM, VWC en AVP (had ook nog UB willen zeggen). Door de gehele vuurwerkdatabase die hier op het forum staat hoort VWC daar ook zeker bij.

Op naar de 4.000 aan het eind van het jaar?

Laatst bewerkt:
Ik heb het een tijdje geleden al geroepen. dit jaar worden het er 4000.
Daar ben ik van overtuigd.
Helaas zal alleen een heel groot deel van de mensen na oud en nieuw weg blijven.

Dat houd je altijd maar wat maakt dat uit? Ik was twee jaar geleden ook nog maar iemand die wel een account had op AVP maar niets plaatste, maar wel een paar keer in de week rondkeek voor informatie en films. Ik denk niet dat het uitmaakt hoeveel mensen nou berichten plaatsen of weg blijven.

fantastisch mooi dit mannen!

gefeliciteerd met de 3.6k leden! als het zo doorgaat halen we zeker de 4000 :p
toch zie ik niet echt een toename van posts, ligt dit aan mij?
desalniettemin een machtig mooie prestatie, ga zo door zou ik zeggen! :bye:

Vincent. :bye:

Nou, je kunt ermee beginnen. Je hebt in dit topic bij elke mijlpaal de datum staan, dus het lijkt me makkelijk om zoiets te maken, niet?
06-08-07: 3000 leden
04-09-07: 3100 leden (28 dagen)
26-09-07: 3200 leden (22 dagen)
16-10-07: 3300 leden (21 dagen)
31-10-07: 3400 leden (15 dagen)

Zo krijg je zegmaar (als je in juli 2005 begint) een conjunctuur lijn denk ik; een stijgende golvende lijn.:)
:bye:

08-11-07: 3500 leden (8 dagen)
14-11-07: 3600 leden (6 dagen)

Hmm, er zit geen structuur in. Jammer, maar als het zo blijft zitten we op 11 december op 4000 leden.:wink:

Ik verwacht ongveer elke week 100 leden erbij, tot eind december. Dus zullen we wel op de 4.000 uitkomen dit jaar. En dat moet geviert worden!

Ik verwacht ongveer elke week 100 leden erbij, tot eind december. Dus zullen we wel op de 4.000 uitkomen dit jaar. En dat moet geviert worden!

Lijkt mij zeker een feestje waard dan. Een zaal gaan we afhuren.
Onbeperkt eten en drinken.
En als toetje een vuurwerkshow
:p

Back
Bovenaan