Kuiper Koekange

Vanavond ook hier geweest om mijn bestelling op te halen. Wat een drukte :shocked: Je zou bijna zeggen dat ze het gratis weggaven :p

Pfffffff, wat een drukte :p Was wel weer een geweldige belevenis. Die gast achter de balie: 'Zet je auto maar ff hier bij de roldeur'. Iedereen keek mij zo aan WTF heeft die allemaal gekocht :p
Miste wat dingetjes, maar die heb ik alsnog gekregen zonder problemen. Toppie! En een kraam met lekkere oliebollen.

Ook zag ik Jaloers staan, maar ik had echt te veel om die er ook nog bij te nemen. Volgend jaar dan maar!

Laatst bewerkt:
was me weer goed bevallen, wel druk :) haha fftjes mee naar achter gelopen nog best nice. Wel minder van die dummy mat die ik heb gekocht haha... zat gewoon touw tussen :D

Eindelijk heb ik even tijd gevonden om hier te reageren!:D
Als eerste wil ik kuiper koekange bedanken voor de enorme gastvrijheid en de service! Ik hoefde maar eventjes te wachten er kwam al iemand aan om mij een rondleiding te geven in de bunker, geweldig gewoon!:) De bunker lag er prima bij, alles netjes geordend!

Vooral de openheid vond ik fantastisch, natuurlijk was het ook leuk om mee naar achteren te lopen en mijn eigen bestelling te pakken er werd netjes een winkelwagentje voor me gepakt waar ik mijn bestelling in kon stoppen, geweldige service! Heren en dames van kuiper koekange, bedankt voor de service en zeker tot ziens:D (de films probeer ik zo snel mogelijk online te krijgen, uiteraard in overleg met koekange zelf:))

Eindelijk heb ik even tijd gevonden om hier te reageren!:D
Als eerste wil ik kuiper koekange bedanken voor de enorme gastvrijheid en de service! Ik hoefde maar eventjes te wachten er kwam al iemand aan om mij een rondleiding te geven in de bunker, geweldig gewoon!:) De bunker lag er prima bij, alles netjes geordend!

Vooral de openheid vond ik fantastisch, natuurlijk was het ook leuk om mee naar achteren te lopen en mijn eigen bestelling te pakken er werd netjes een winkelwagentje voor me gepakt waar ik mijn bestelling in kon stoppen, geweldige service! Heren en dames van kuiper koekange, bedankt voor de service en zeker tot ziens:D (de films probeer ik zo snel mogelijk online te krijgen, uiteraard in overleg met koekange zelf:))

Pfff dat heb ik dus allemaal moeten missen ::shocked:

Is het een idee om met de trein richting Kuiper Koekange te gaan? Ben wel erg onder de indruk van de aanbiedingen! Is het makkelijk te bereiken?

Edit; Pfff, met de auto is het 176 vanaf Dordrecht! Bijna 2 uur onderweg! Wooow!

Laatst bewerkt:
Is het een idee om met de trein richting Kuiper Koekange te gaan? Ben wel erg onder de indruk van de aanbiedingen! Is het makkelijk te bereiken?

Edit; Pfff, met de auto is het 176 vanaf Dordrecht! Bijna 2 uur onderweg! Wooow!

ja, dit is mogelijk.
Je gaat met de trein naat station meppel.
dan van af meppel ga je via buslijn 39(richting oosteinde)
we hebben een halte voor de deur:)

Back
Bovenaan