Kuiper Koekange

Voor kuiper-koekange: Verkopen jullie ook de Capetown van Dynasty? En in een eerdere reactie zeg je dat er wel iets valt te regelen als je een grote bestelling doet. Hoeveel is een grote bestelling en zit je dan te denken aan korting of iets dergelijks.?
Groet Grunn

Inderdaad, mooi assortiment met goede prijzen.
Wel jammer dat een van mijn favorieten, Temple Of Stone, met ruim 20% is gestegen, namelijk van 30 naar 38 euro. Had in de planning om deze 2 x in een finale te gebruiken.

Gr. Grunn

Hej Kuiper,

Mijn keuze is gemaakt, ik ga dit jaar weer naar Koekange, ik vroeg me alleen even af, want ik zag namelijk dat Zena eerst op de site komt. Zijn er nog producten van Herlat? Ik zou graag de dancing on your grave pot bijvoorbeeld willen, voor een prijs zoals ik dat gewend ben bij koekange :D

@kuiperkoekange: Hoe zit het nou eigenlijk met die korting dan, van boven de 1000 euro? Heb al een mailtje gestuurd, maar daar krijg ik geen antwoord op. Als het niet in het topic mag staan oid kun je dan even een pm sturen?

ik heb op site van kuiper gekeken een hele verbetering vergeleken met de site van vorig jaar.
En wat een assortiment,geweldig.
Ik ga zeker dit jaar vuurwerk halen bij Kuiper,en de prijzen zijn ook helemaal top.
En ook Marijnen,Rubro en Bonfire helemaal top.
Kuiper ga zo door.

ik heb op site van kuiper gekeken een hele verbetering vergeleken met de site van vorig jaar.
En wat een assortiment,geweldig.
Ik ga zeker dit jaar vuurwerk halen bij Kuiper,en de prijzen zijn ook helemaal top.
En ook Marijnen,Rubro en Bonfire helemaal top.
Kuiper ga zo door.:):):):)

Gister de demo van Rubro bezocht, maar nu ben ik wel tot een héle erge conclusie gekomen:
Ik mis de Event Cakes (2 en 3) :cry:

Even contact gehad en ik kan ze waarschijnlijk toch gewoon bestellen bij Kuiper :)

De producten van Dynasty komen ook gewoon nog op de site :)

Even contact gehad en ik kan ze waarschijnlijk toch gewoon bestellen bij Kuiper :)

De producten van Dynasty komen ook gewoon nog op de site :)

Pyroguy... ik zet ze er nu voor je op.. iets extra werk hebben we graag over voor onze klanten. dat noem je nu een stukje service, die alleen wij aanbieden.

Kuiper, zijn de superaanbieding shocks weer black burst net als vorig jaar , of zijn het de shocks van Wolff? Verder prachtige collectie dit jaar!

wild wild west staat er ook op;)
en donder en bliksem ook;)
precies de zelfde he, al raad ik dit jaar de shocks van marijn aan, die gaan harder.

Zo, bijna klaar om de bestellen! Deze week is het eindelijk zover.
Kom wel erg rond die 1000 euro moet ik zeggen!
Gaat een mooi spektakel worden met die Royal Shinings :)

goh, tijdje niet gevolgd maar er is nog heel wat bijgekomen zeg! Goud, Dominator, Event Cakes, Wild Wild West, Donder&Bliskem...had het toch geloond wat langer te wachten... Nou ja, dan volgend jaar misschien :bye:

die cake die je er gratis bij krijgt bij besteding van ¬100, geld die ook bij rotjes e.d.
bij andere winkels zie je namelijk bijnaaltijd iets staat van "superaanbiedingen uitgesloten"
dus bijvoorbeeld

Heavy 3. 635 per stuk € 14,95 € 14,95
1
Super 4-16. 638 per stuk € 37,95 € 37,95
1
shock 6 stuks. De beste met wit vuur. Blackburst 129 per stuk € 1,49 € 28,31
1
Grondbloem 36 stuks. Snel ronddraaiende, van kleur wisselende gr 140 per stuk € 0,99 € 0,99
1
Kanonslag 200 stuks. De meest populaire rotjes 102 per stuk € 0,99 € 3,96
1
Vuurpijlen pakket imperial. 522 per stuk € 6,95 € 13,90
1
Totaal excl. BTW € 84,08
BTW € 15,98
Totaal incl. BTW € 100,06

krijg ik dan de cake erbij?
btw, dit is mijn lijstje, en ik ben pas 14 dus ik ben er lekker blij mee:bye:

Laatst bewerkt:
die cake die je er gratis bij krijgt bij besteding van ¬100, geld die ook bij rotjes e.d.
bij andere winkels zie je namelijk bijnaaltijd iets staat van "superaanbiedingen uitgesloten"
dus bijvoorbeeld

Heavy 3. 635 per stuk € 14,95 € 14,95
1
Super 4-16. 638 per stuk € 37,95 € 37,95
1
shock 6 stuks. De beste met wit vuur. Blackburst 129 per stuk € 1,49 € 28,31
1
Grondbloem 36 stuks. Snel ronddraaiende, van kleur wisselende gr 140 per stuk € 0,99 € 0,99
1
Kanonslag 200 stuks. De meest populaire rotjes 102 per stuk € 0,99 € 3,96
1
Vuurpijlen pakket imperial. 522 per stuk € 6,95 € 13,90
1
Totaal excl. BTW € 84,08
BTW € 15,98
Totaal incl. BTW € 100,06

krijg ik dan de cake erbij?
btw, dit is mijn lijstje, en ik ben pas 14 dus ik ben er lekker blij mee:bye:

zie jij iets bij onze voorwaarden staan? ik niet.

Back
Bovenaan