Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
de shocks van marijn aan, die gaan harder.
@kuiper-koekange
Wanneer wordt de mail over de afhaaldatum verstuurd?![]()
die versturen we rond de 25ste![]()
Vanmiddag is de email de deur uit gegaan
Vreemd heb namelijk geen mail ontvangen in verband met de bestelling ?
bestelling nummer? check ik het morgen even voor je
Vanavond ook hier geweest om mijn bestelling op te halen. Wat een drukteJe zou bijna zeggen dat ze het gratis weggaven
![]()
Eindelijk heb ik even tijd gevonden om hier te reageren!
Als eerste wil ik kuiper koekange bedanken voor de enorme gastvrijheid en de service! Ik hoefde maar eventjes te wachten er kwam al iemand aan om mij een rondleiding te geven in de bunker, geweldig gewoon!De bunker lag er prima bij, alles netjes geordend!
Vooral de openheid vond ik fantastisch, natuurlijk was het ook leuk om mee naar achteren te lopen en mijn eigen bestelling te pakken er werd netjes een winkelwagentje voor me gepakt waar ik mijn bestelling in kon stoppen, geweldige service! Heren en dames van kuiper koekange, bedankt voor de service en zeker tot ziens(de films probeer ik zo snel mogelijk online te krijgen, uiteraard in overleg met koekange zelf
)
Is het een idee om met de trein richting Kuiper Koekange te gaan? Ben wel erg onder de indruk van de aanbiedingen! Is het makkelijk te bereiken?
Edit; Pfff, met de auto is het 176 vanaf Dordrecht! Bijna 2 uur onderweg! Wooow!