Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Meld even dan wat die andere 4 must haves zijn, want dan kan ik misschien nog overleggen. en vaak op jullie verzoek worden dingen aangepast.
Weer top bezig geweest vandaag zie ik!
Zijn de Binkies nou 0,99 per pakje of per stuk? Per pakje kan ik me haast niet voorstellen namelijk! :O
Zijn normaal ook maar 3 euro....
De 4-space van dynasty en de space shooters van dynasty zou ik nog graag willen zien. Dat zijn dan de enige producten die ik graag wil maar niet kan kopen bij je.
Bespreek je deze ook voor me![]()
Wow wat een service zeg, een 10+. Ik kan niet anders concluderen dat dit toch een van de mooiste en consument vriendelijkste service is. Ik ga denk ik naar Pronk (voor de extreme salute actie) en naar steenwijk voor de 30% actie. Maar toch een 10+ voor Kuiper-Koekange!
Ik vrees dat je het verkeerd leest! Het staat er wat onduidelijk, maar het is 24,95 en dan krijg je er 1 gratis! Deze actie hebben ze nu geloof ik voor de 3de of 4de jaar! Maar dit gewoon ter info......jullie zijn erg goed bezig, ik kom van de andere kant van nederland, maar misschien bestel ik wat bij jullie gewoon voor de trip samen met mijn kids....vinden ze altijd leuk, vuurwerk halen is een hele happening voor hun (ik vind het ook niet erg ha, ha) en ik vind het altijd wel leuk 5 a 6 winkels afgaan.
En waarom ik naar Pronk ga, ik hou van goede service, Steenwijk en Pronk heb ik goede ervaringen mee, Katan 1 x besteld....nooit meer! Rijswijkse vuurwerkhal 1 x maal maar geen herhaling waard....enz enz. Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren, maar zoals ik zei misschien dit jaar eens bij jullie langs, wilde vorig jaar al langs komen dus misschien dit jaar maar eens doen!
Groet, Dontmind
Hmm, een oliebolletje gaat er dan wel in Kuiper!
Is er al bekend of Iris the magic en Playful Fairy nog aan het assortiment toegevoegd worden?
Donder en Bliksem zie ik ook niet niet staan..
Hebben jullie nu ook Zena, of is dit niet doorgegaan?
Wou rond de €500 doen dit jaar, maar dat gaat niet lukken! Zoveel keuze dat ik daar ruim overheen ga!![]()
Nogmaals complimenten voor de service en het ruimte assortiment.
en het buurt assortiment, waar eerder melding van werd gemaakt?
Hij bedoeld Buurt Assortiment XXL van First Class van Rubro.
En dan nog een laatste vraagje van mij, hebben jullie ook geinformeerd naar de Dominator van Wolff?![]()