Kuiper Koekange

Beste mensen,

we zijn alweer hard bezig voor volgend jaar, en kunnen daar jullie hulp goed bij gebruiken.
Willen jullie aangeven wat jullie van de service van afgelopen jaar vonden, en wat we wellicht nog kunnen verbeteren. Zodat we kunnen proberen aan al jullie wensen te voldoen.

alvast bedankt,
kuiper-koekange

he hoi,

Ik bestel nu al drie jaar vuurwerk bij jullie en het is me zeker elke keer goed bevallen. Wat ik alleen niet snap is dat op jullie site afgelopen jaar meerdere foute filmpjes stonden. Dan stond er een artikel met een compleet andere film.
Misschien is het goed om voor volgend jaar hier goed op te letten. Ik had er nog over gemaild maar geen reactie terug gehad.
Ik heb nog wel een vraag. Wat is de opslag capaciteit van jullie bunker? ben gewoon nieuwsgierig.
greetzz

Ik heb net ook even gekeken en de site is niet heel erg overzichtelijk, misschien dat jullie daar nog even naar kunnen kijken :)

Grtz

Vroeg d'r bij, Kuiper, mooi. Mijn wens is dat je dat qua assortiment dit jaar ook bent. Omdat het lang, tegen half december, duurde voordat het compleet was (na advies hier) afgelopen jaar ben ik bij plaatselijke dealers gebleven. Als begin december de collectie meteen volledig en compleet is, met goeie prijzen, ben ik jullie kant op te lokken. Mijn geduld is begin december gewoonweg op, vrees ik :D maar Royal en Rubro staan al 2 jaar op m'n wenslijst, en Marijn móet er gewoon bij. (mist alleen Cafferata...)

Ga er maar van uit dat het dit jaar niet anders zal zijn.

Rond 1 december zou de webshop online moeten zijn, nog even geduld :)

Dat was wel de planning. Wie weet gaat hij morgen al los, maar misschien ook pas dinsdag.
Voor de dealer zelf is het ook maar een schatting, zit het tegen dan kan het wat later worden, gaat alles vlot dan wil het wel eens wat eerder zijn.

okee, dan kan ik dus de conclusie trekken dat het niet lang meer gaat duren voor ze online zijn, ik hou de site in de gaten.

Ik zal het gelijk melden wanneer de site weer online is!

ligt het aan mij of kan ik niks aanklikken op die site? zoals het vakje knalvuurwerk edg.??? heb meerdere browsers gebruikt

Back
Bovenaan