Kuiper Koekange

Verhip :shocked: Nu doet ie't bij mij ook. Ik heb gedaan wat stimp0r zei maar eerst werkte dat niet. Maar nu zo'n 15 minuten later pakt hij'm ineens wel. Snel even kijken voordat ie weer weg plopt :D

Thanks stimp0r!

Ik moet je zeggen dat het mij wat tegenvalt. Bijvoorbeeld zijn de producten van Rubro gewoon de adviesprijs, net als bv. de Planet Explosion die vorig jaar behoorlijk onder de adviesprijs zat. China By Night is bij Pyrovoordeel zelfs goedkoper, en daar gaat er nog 20% vanaf (zelfde voor Rubro). Een Splitting Comets van Bonfireworks is maar €2 goedkoper, slechts iets van 7%.

Maar daarentegen zitten veel dingen ook 20% onder adviesprijs, ik noem Daybreak, veel Bonfireworks, en een cake als Colourful Thundertail en pijlen als Killing Arrow zijn ronduit goedkoop te noemen.

De prijzen zijn dus wisselend lager (of gelijk aan) dan de adviesprijs.

Ik zit vooral te denken met m'n per ongeluk wat lagere budget, waarbij ik op een 6tal musthaves uit ben. Ik hoopte bij Koekange toch wel 4 of 5 te treffen, nu zijn het er maar 2. Daarentegen zijn er wat andere mooie dingetjes (Fire Emblem bv. of Night Fire) weer wel die in mijn nabije omgeving niet te krijgen zijn, maar die niet zozeer onder mijn musthaves vielen.

Maar goed, er moet wel 150km. gereden worden en uiteindelijk is dat het mij niet waard. Dan nog moet ik hier in in de buurt andere musthaves bij elkaar scharrelen en valt er met mijn wat kleinere budget niet veel te besparen in Koekange. Kijk, als ik nou €1000+ of zelfs de helft te besteden had, dan wist ik het wel :D dan scheelde het in totaal behoorlijk wat.

Ach, nu heb ik de lol van een stuk of 5 winkels bijlangs te mogen om m'n buit binnen te halen :D

*een kijkje in de hersenen van een rationele vuurwerkfreak* :bye:

Ik zit vooral te denken met m'n per ongeluk wat lagere budget, waarbij ik op een 6tal musthaves uit ben. Ik hoopte bij Koekange toch wel 4 of 5 te treffen, nu zijn het er maar 2.

Probeer anders even contact met ze op te nemen. Wie weet kunnen je je gewenste cakes wel voor je bestellen. Ik weet dat je sowieso 'Goud' wilt hebben van Marijn en ik denk dat je daarin niet de enige bent.

Verder ben ik het met je eens wat betreft de prijzen. Het is niet meer zo extreem goedkoop als voorgaande jaren maar nog wel degelijk vaak onder de adviesprijs. Al met al hoor je mij niet klagen. Ik vind het een prima assortiment en zeker één van de besten uit het noorden.

nu kan ik de site wel zien

maar jullie hadden het buurtassortiment beloofd, heb ik nog niet gezien :(

en gaan jullie de binkies van marijn NIET verkopen? dat zou echt vervelend zijn. dat is de beste singleshot die er is!!

had ik vanmiddag ook, maar op de schoongemaakte pc geven IE, Opera en Mozilla enkel de oude site :sad:

Ik hoop ook dat er nog spullen bij worden gezet; ik mis vooral Goud van Marijn :sad: met Dominator/Black Out toch één van m'n hebbedingetjes. Eén van beiden niet, kan ik mee leven, maar beiden niet...

Goede prijzen hoor, wat ik vanmiddag zag: Colour Thunder Tail €39,95...hopsa! :)

Dominator/Black out mis ik ook, evenals Space Shooters of Black Surprise en niet te vergeten te budgetpotjes van Dynasty: Cape Town, Wild Wild West en Hollands Glorie..

Maarja je kunt niet alles hebben. Benieuwd wanneer het Zena assortiment er op staat.

Ik heb even contact gehad met Ajo Kuiper. De site is nog níet af, er worden dus nog dingen toegevoegd. Ik heb doogegeven dat wij als freaks een aantal dingen toch écht missen, zoals de Binkies, Dominator, de bovenstaande producten van Dynasty en zelf miste ik ook Playful Fairy en Iris the Magic en Donder en Bliksem die ik erg graag wou proberen dit jaar.

De service is erg goed van Kuiper, ik zou zeggen oordeel niet te vroeg en wie weet staan deze producten er binnenkort op.

Laatst bewerkt:
Ik heb even contact gehad met Ajo Kuiper. De site is nog níet af, er worden dus nog dingen toegevoegd. Ik heb doogegeven dat wij als freaks een aantal dingen toch écht missen, zoals de Binkies, Dominator, de bovenstaande producten van Dynasty en zelf miste ik ook Playful Fairy en Iris the Magic.

De service is erg goed van Kuiper, ik zou zeggen oordeel niet te vroeg en wie weet staan deze producten er binnenkort op.

Dan wachten we nog even met bestellen :D thanx man

Nog even een update, de Binkies en Donder en Bliksem zitten sowieso in het assortiment! Deze waren ze vergeten op de site te zetten.

Update 2 december:

Er zijn weer producten toegevoegd, zowel bij Marijn als Dynasty. Goud is verkrijgbaar hoor!

Laatst bewerkt:
Jammer dat ze de prijzen flink verhoogd hebben (bijv. Colourfull Thundertail +10 euro)

Dat gaat um ook niet worden helaas. :bye:

Nou ja zeg, zomaar een tientje d'r bij? Dat maakt ook geen goede sier...was juist een van de prijstoppers, nu niet meer met €6 korting; daarvoor krijg ik 'm hier ook.

Goud heb ik er net opgezet,
voer nu de binkies in. dus over 5min is die ook zichtbaar.
was hem vergeten:$ sorry.
de prijzen gaan vermoedelijk nog veranderen. We hadden eerst de prijzen lager,
maar we hebben van de importeurs klachten gehad, dat onze prijzen te laag lagen.
Daarom is nu mijn verzoek, als iedereen producten die op een andere site goedkoper zijn, willen posten. zodat wij ook gaan proberen om die lage prijs, misschien nog wel lager, er door heen te krijgen.

Allemaal even f5-en en de binkies zijn dan zichtbaar voor 0,99:D
zoals gevraagd; goud en de binkies staan er nu op.
zoekt en gij zult vinden.
vraag en wij zullen proberen.

Laatst bewerkt:
Ik zit vooral te denken met m'n per ongeluk wat lagere budget, waarbij ik op een 6tal musthaves uit ben. Ik hoopte bij Koekange toch wel 4 of 5 te treffen, nu zijn het er maar 2. Daarentegen zijn er wat andere mooie dingetjes (Fire Emblem bv. of Night Fire) weer wel die in mijn nabije omgeving niet te krijgen zijn, maar die niet zozeer onder mijn musthaves vielen.

Meld even dan wat die andere 4 must haves zijn, want dan kan ik misschien nog overleggen. en vaak op jullie verzoek worden dingen aangepast.

:)Wow wat een service zeg, een 10+. Ik kan niet anders concluderen dat dit toch een van de mooiste en consument vriendelijkste service is. Ik ga denk ik naar Pronk (voor de extreme salute actie) en naar steenwijk voor de 30% actie. Maar toch een 10+ voor Kuiper-Koekange!

:)Wow wat een service zeg, een 10+. Ik kan niet anders concluderen dat dit toch een van de mooiste en consument vriendelijkste service is. Ik ga denk ik naar Pronk (voor de extreme salute actie) en naar steenwijk voor de 30% actie. Maar toch een 10+ voor Kuiper-Koekange!

als je voor een groot bedrag besteld, kan er bij ons ook wat geregeld worden.

Back
Bovenaan