Kuiper Koekange

SPOILER!!

De actie van ons dit jaar boven op onze goedkope prijzen:
Bij besteding van € 100,00 of meer 1 sierpot van Royal Fire t.w.v. € 29,95 GRATIS

Ehhhh.... als je zo'n geweldige actie ziet van Kuiper dit jaar zit ik nieteens meer te smeken om het Buurtassortiment kan ik je vertellen.

Hoho TenJ, ook nog wat voor ons overlaten hè:)
Ben erg benieuwd wat het gratis product van Royal is! Bursting Wheels misschien? :D

Kan echt niet meer wachten tot de shop online is, krijg nu echt de neiging om eindelijk eens te bestellen nu het zulk winters weer is :)

Eindelijk! Hier heb ik zo lang op gewacht :) Hmm nou kan ik eindelijk aan mijn lijstje beginnen!

Ziet er top uit Patrick, erg mooi en overzichtelijk!

Nee de nieuwe! :), ik denk dat je even je cookies moet verwijderen. :bye:

Thanks, ik heb alles verwijderd wat er maar verwijderd kan worden...maar nog steeds krijg ik de oude site te zien :sad:
Hebben ze een ander webadres gekregen ofzo? Via google kan ik in ieder geval alleen maar die oude site vinden.

Bedankt Pyroguy, maar dat werkt helaas ook niet. Via die link kom ik op een blanco pagina met de tekst "Not Found". Ik zal alles nogmaals verwijderen en zelfs opnieuw opstarten. Als dat niet werkt dan wacht ik wel een tijdje om te zien of hij het dan wel doet.

Nog niet alles staat er op, bijvoorbeeld Zena niet. Ik mis helaas wel een aantal producten (sowieso de Binkies!), zoals de Pyromania producten van Rubro, Donder en Bliksem van Marijn, Dominator van Star... Maar ik snap goed dat ze niet alles in hun assortiment kunnen nemen.

Toch mijn complimenten voor dit uitgebreide assortiment, de mooie site die ontzettend handig werkt en natuurlijk de mooi prijzen!

Back
Bovenaan