Kuiper Koekange

aha, ik kan er nu ook op, zit via een andere laptop. (geen idee of dat de reden is hoor ;) ) ziet er top uit, wat een assortiment zeg! en de prijzen zien er ook weer super uit, zoals ik ook niet anders verwacht had. zie dat de silver salute nog weer iets goedkoper geworden is. maar ze zijn er nog mee aan het werk als ik het zo bekijk. mis het buurtassortiment van rubro ook nog ;)

Laatst bewerkt:
aha, ik kan er nu ook op, zit via een andere laptop.

Lekker is dat. Moet ik zeker een nieuwe laptop aanschaffen om de website te kunnen bekijken?! Heeft de firma Kuiper een sneaky dealtje gesloten met Microsoft? :p De boudel moet het toch net als iedere andere website gewoon doen zonder dat er allerlei aanpassingen e.d. nodig zijn?

voor de mensen die nog bij de oude website van kuiper terechtkomen heb ik hier de oplossing.

Ga naar Start >> Alle programma's >> Bureau-accessoires en klik je met de rechtermuisknop op Kladblok. Kies dan de optie "Als administrator uitvoeren" in kladblok open je nu het bestand c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
onderaan dit bestand voeg je dan deze regel toe:

77.74.48.36 vuurwerk.kuiper-koekange.nl

bestand opslaan, en klaar!!!

heel veel plezier met rondkijken op de nieuwe site.

Laatst bewerkt:
HAH! ik zit net op me draadloze mobiel daar kan 't wel op!

ikzie alleen het buurtassortiment nergens staan (van rubro)

Laatst bewerkt:
Nou Kuiper...het ziet ernaar uit dat er even een folder op de post moet voor mij. Dat heeft ook wel iets lekker "Old-skool" :cool:

De site is nu weer helemaal offline. Zullen ze dan nu de rest van het assortiment online zetten? Dan ga ik gelijk mijn lijstje van €1000+ mailen voor de extra korting!

De site is nu weer helemaal offline. Zullen ze dan nu de rest van het assortiment online zetten?

Ze lopen ons gewoon te f*cken! In Koekange zitten de heren Kuiper mooi met een pilsje al de hele dag te lachen achter hun computerscherm. 'Website aan, website uit, aan, uit, aan, uit....." en maar lachen terwijl wij tegen de muren omhoog stuiteren en menig computer de nodige klappen heeft moeten verduren :p

Het Kuiper mystery...:shy:

Ik denk dat we gewoon nog even moeten afwachten, er zit dus in elk geval schot in de zaak en ze doen vast hard hun best om hem zo snel mogelijk af te hebben.

@Boozebelly: Kuiper heeft geen folder:wink:

HAH! ik zit net op me draadloze mobiel daar kan 't wel op!
had ik vanmiddag ook, maar op de schoongemaakte pc geven IE, Opera en Mozilla enkel de oude site :sad:

Ik hoop ook dat er nog spullen bij worden gezet; ik mis vooral Goud van Marijn :sad: met Dominator/Black Out toch één van m'n hebbedingetjes. Eén van beiden niet, kan ik mee leven, maar beiden niet...

Goede prijzen hoor, wat ik vanmiddag zag: Colour Thunder Tail €39,95...hopsa! :)

Misschien dat dit even een leuk weetje is:

Op 23 december 2010 om 19:30 is er een vuurwerkshow bij Kuiper-Koekange. Voor iedereen hebben we gratis olibol en drankje!

voor de mensen die nog bij de oude website van kuiper terechtkomen heb ik hier de oplossing.

Ga naar Start >> Alle programma's >> Bureau-accessoires en klik je met de rechtermuisknop op Kladblok. Kies dan de optie "Als administrator uitvoeren" in kladblok open je nu het bestand c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
onderaan dit bestand voeg je dan deze regel toe:

77.74.48.36 vuurwerk.kuiper-koekange.nl

bestand opslaan, en klaar!!!

heel veel plezier met rondkijken op de nieuwe site.

ik snap er geen fuck van, want als ik bestand opslaan doe, dan is het klaar? Que? Dan zal ik toch nog op de een of ander iets moeten openen om het te bekijken?

Nou goed, zo'n webwinkel zal straks echt wel gewoon via de url te bekijken zijn :wink: wat geduld beoefenen kan geen kwaad

edit: verrek, hij doet het :) Maar inderdaad geen Goud :(

ik snap er geen fuck van, want als ik bestand opslaan doe, dan is het klaar? Que? Dan zal ik toch nog op de een of ander iets moeten openen om het te bekijken?

Nou goed, zo'n webwinkel zal straks echt wel gewoon via de url te bekijken zijn :wink: wat geduld beoefenen kan geen kwaad

edit: verrek, hij doet het :) Maar inderdaad geen Goud :(

Ik zei het toch :D
de nieuwe site staat op een ander ip adres, en de DNS servers hebben dat nog niet overal opgepakt, vandaar dat je het gewoon in hosts file zet wat het goede ip is, want daar kijkt windows eerst. En ze zijn volgens mij de site nog aan het vullen. maar ziet er goed uit. mooie prijzen weer.

Back
Bovenaan