Giygas
VWC lid
Komen de Stingerbees nog terug of waren die op=op ?
waarschijnlijk op, wou ook ~40 in t karretje doen (kon de 23e nog) maar dat was er al niet meer, dus moest ik het maar doen met de laatste 20 pakjes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
waarschijnlijk op, wou ook ~40 in t karretje doen (kon de 23e nog) maar dat was er al niet meer, dus moest ik het maar doen met de laatste 20 pakjes
Graaiert ... (moet ik van mijn buurjongen zeggen )
Er staat op de site nog dat er dingen worden aangevuld, is dat nog steeds de status?
- Zo is de Mega willows binnenkort weer beschikbaar, betreft dit de oude W shape batch? Of de nieuwe Batch in Fan shape, 1 cake minder?
- Krijgen jullie ook nog spullen van de professional style zoals bijvoorbeeld de Whistling Rainbow (fluit naar crossette)?
13 december is inderdaad de planning!Komt er dit jaar weer een demo, en zo ja, is er al een datum bekend ? Kan ik hier in de planning al rekening mee houden ...
Edit: zie nu op de site vrijdag 13 december staan. Kijkende in de agenda, is dat dit jaar ...
Dat is al maanden zo, volgens mij gewoon een teken dat de shop dicht is. Zowel bij het ingelogd zijn als het niet ingelogd zijn.Nog mensen die afgelopen tijd hier hebben besteld? Ik krijg steeds een foutmelding bij het afrekenen. Johan is op de hoogte.
Kan sowieso ook geen afhaaldag selecteren.